Nee hoor, hier met z’n vieren tegelijk geluisterd op tv, twee hoorden Laurel en de andere twee hoorden Yanny Knap geintje dan
Schiet mij maar lek...ik hoor nu alleen weer Laurel...ha ha Beide dus gehoord. Dochter was nog op...dus even gevraagd. Zij hoorde Yanny...tegelijk dat ik Laurel hoorde
Eerst hoorde ik Laurel (of eigenlijk klonk het meer als Yaurel), toen ik het volume zachter zette hoorde ik Yanny en nu blijf ik Yanny horen... echt bizar...
Ik hoor Laurel, ben 38, maar heb een super goed gehoor, ook hoge tonen. Ik hoor het als mensen zo een katten verjaag ding in hun tuin hebben. Dus best bijzonder.
Maar dan zou jij toch yanny moeten horen want die klank frequentie is hoger qua toon.. Als je zulke hoge tonen hoort als katten verjaag dingen? Is dan toch best raar dat je dan laurel hoort hahaha Ik wou je leeftijd niet de schuld geven? Zie ondestaand geciteerd van officieel bericht: En daarin speelt leeftijd een rol. Jonge mensen zouden eerder Yanny horen, omdat de klank van het woord een hogere frequentie heeft. Naarmate je ouder wordt, gaat het bereik van je gehoor achteruit en zou de kans groter zijn dat je Laurel hoort