Walgelijk zeg om dat zo te doen! En dan is zijn doel ook nog eens 1500 kinderen las ik ergens? Dat is toch niet normaal.
Ik vond dat echt heel vreemd. Had op zn minst verwacht dat het dan wel een gezond ogende man was. Maar nee het was nog ren dikkerd ook. Ik zou het er idd niet op kunnen en niet op willen. Als ik in mn eentje zou besluiten nog een kind te krijgen dan mag dat gewoon via de vader van mn zoontje waar ik een hele tijd een relatie mee heb gehad. maar ik snap wel dat sommige vrouwen liever een kindje krijgen via sex ipv via inseminatie. Alleen waarom dan niet op zoek naat iemand die het eenmalig wil doen ipv zo'n afgelebberde donor 😪
Ik moest je bericht even nog een keer lezen om te kijken of ik het wel goed gelezen had. Wat ontzettend goor...... en wat erg dat er mensen zo wanhopig zijn om zover te gaan. Jeetje....
Hahaha die Ed heeft het goed voor elkaar, zo komt ie toch aan zijn trekken. Weet niet of je nu blij moet worden van 108 mini-Edjes. Snap ook niet dat er vrouwen zijn die met hem naar bed kunnen gaan. Krijg spontaan last van vaginisme als ik die man zie. Brrrrrr. Als het zo moet, dan zou ik lekker de kroeg in gaan en een knappe vent uitzoeken en een onenightstand mee doen tijdens een vruchtbare dag.
Er wordt gesproken met 2 alleenstaande mama's en 1 ervan legt uit dat dat een optie is, maar dat ze dat niet wil verklaren als haar kindje later vragen heeft over zijn vader. ''ik was in de kroeg en ik weet het niet precies meer''. En dat ze daarom heeft gekozen voor een zaaddonor. (NIET voor Ed, het programma gaat niet alleen over hem). En heel bewust die donor heeft uitgezocht en als haar kind dan 16 is en het zou willen weten, contact kan krijgen met die man. Dat dat de reden was om niet zomaar even ''per ongeluk/toevallig'' na een one-night stand zwanger te worden. Maar waarom kiest niet elke vrouw die zonder een man zwanger wil worden daarvoor. Ik kan er gewoon niet bij dat er maar 1 is die 'het' met Ed overweegt, laat staan zoveel.....
Mijn opmerking was meer als 'grapje' bedoeld. De wensmoeders hebben er natuurlijk veel meer over nagedacht. En voors en tegens tegen elkaar afgewogen. Dit hoef ik, gelukkig, niet te doen. Maar dan nog.....Ed? Sorry, die opmerking moest ik nog even plaatsen.
Ja dat had ik wel door hoor .Maar ik vind het juist goed hoe ver deze vrouwen erover nadenken hoe ze het verantwoorden straks tegen over hun kind. En dus niet de makkelijke weg kiezen, alleen maar goed.
@giebel, ben ik met je eens hoor. De meesten gaan er gelukkig heel bewust mee om. Eigenlijk zou iedereen dat moeten doen of het nu wel of niet makkelijk gaat qua voortplanting. Zou een hoop ellende bespaard blijven.
Ja ik viel ook bijna van de bank af.. Snap ook niet dat een partner het goed vindt dat zij met een ander naar bed gaat om een kind te krijgen.. Er zijn zoveel andere manieren.
Heb het ook ooit eens gezien en gelezen en die man gezien. Nou ook ik zou niet met z.n griezel in bed duiken want zo ziet hij er namelijk uit. En weet schoonheid is niet belangrijk maar hij heeft iets zwaars negatiefs over zich en ook raar zoveel kinderen verwekken bij onbekende vrouwen ect ect. Dan had ik denk nog liever kinderloos gebleven als ik. Of mijn eigen one night stand uit gekozen.
Noem mij maar lekker oppervlakkig als ik Ed echt te griezelig vind om bij in 1 ruimt te zitten, laat staan ermee in bed te liggen. Overigens denk ik dat de dames van Ed ook wel een pilletje kunnen gebruiken, die hebben het ook niet op een rijtje hoor!
haha, nou inderdaad. Wij zijn hier ook heel ver gegaan om onze dochter te krijgen, maar NOOOOO way dat ik dat zou doen hahahahha.
Inderdaad. Ik vraag me af of het ook wel valt onder "zaaddonor" zijn als je het gewoon via een vrijpartij doet? Maar hij schrijft dat hij hoopt ook nog eens met een vrouw echt eigen kindjes te krijgen , om zelf op te voeden dus . Maar welke vrouw wil een man die met .... 100en? Geen idee maar het zal vast niet bij iedereen ook lukken toch? In elk geval een man die met zoveel vrouwen het bed heeft gedeeld.... Ik kan het me niet voorstellen.