Wie heeft de laatste aflevering gezien? Ik heb alleen maar zitten huilen.. vol met hormomen. De ene keer van bewondering t volgende moment van verdriet. Wat is die maggie een super mama van 50 kids!
Ik kijk elke week. Ja gisterenavond was het wel een indrukwekkende aflevering. Het is de druppel op de gloeiende plaat maar deze kinderen krijgen gelukkig een toekomst dat raakte mij ook. Dapper en een mooie maar raken aflevering dan te beseffen dat onze kinderen echt verwende kids zijn! Alles wat hun hartje begeert onderwijs eten drinken (veiligheid) ook natuurlijk besef ik dat er kinderen zijn die het niet goed hebben. Ook hier in Nederland.
Ik ben ontzettend onder de indruk, het verdrietige einde laat mij niet los. Ik blijf maar denken aan dat prachtige kereltje dat al zoveel had overwonnen en hoe bijzonder het is dat zij zijn moeder mag zijn... en dan toch wordt hij uit haar leven gerukt. Helaas weet ik hoeveel pijn dat doet, het is zo ontzettend verdrietig... Ik ben er overigens van overtuigd dat dit soort initiatieven acief bijdragen aan een verbetering van een land.
Een fantastische vrouw, een soort moeder Theresa voor al die kinderen. Een bijzonder mens. En dat lieve kleintje, zoveel overwonnen en dan nu toch overleden door een ongeluk....arm kindje en arme Maggy. Heeft me echt geraakt.
Van zo een klein ondervoed mensje naar zo een schattig kind waar ze met alle liefde voor zorgde en dan nu overleden.. t heeft me echt geraakt..
Ik heb het toevallig gister niet gezien en wil het vanavond terug kijken. Weet alleen niet of dat zo´n goed idee is, als ik de reacties zo lees..
Nou pak je zakdoeken maar, of een borrel.. Ik vond het prachtig, maar werd met name geraakt door hoe ze over haar 'zoontje' sprak. Ik dacht nog: " dat is precies wat ik voel voor mijn zoontje". En als de documentaire Is afgesloten, vertelt Floortje in een voice-over dat hij een korte tijd na de opname is omgekomen. Afschuwelijk..
Hier ook tranen met tuiten gehuild. Had gister al meer last van mijn hormonen. Zelfs mijn vriend hield het niet droog op het eind. Zo indrukwekkend en zielig.
Nou, ik heb het gezien.. Wat een geweldige vrouw!! Ik neem m'n petje af voor haar! Maar wat treurig, hoe het lot beslist heeft, om haar grote liefde af te nemen....
Zo n prachtig programma. En deze afkevering vond ik extra speciaal. Ik ben meteen mn zoontje gaan knuffelen. Het zet je wel weer ff in de realiteit. Dit kan he gewoon gebeuren. Afschuwelijk. Zo n lief mooi kindje. hopelijk is hij nu aan het spelen en knuffelen met zn biologische moeder
Ik was, en ben, erg onder de indruk van haar werk! Mijn man ook trouwens. Hebben direct een mooie donatie gedaan.
Ik heb ook alleen maar gehuild bij deze aflevering. Super indrukwekkend wat deze jonge vrouw doet. Je gaat je bijna schamen voor je eigen leven...
Het gaat over Maggie die op haar 18 of 19 vanuit de VS op reis gaat naar nepal. Daar ziet ze het leven van veel kinderen daar en wil ze graag onderwijs bieden. Uiteindelijk nu 9 jaar later is er een hele leef gemeenschap en heeft ze 51 kinderen geadopteerd. Vooral wezen, deze kinderen krijgen allemaal onderwijs. Eén jochie was bij haar gekomen toen hij nog maar heel jong was en totaal ondervoed. Artsen dachten dat hij 't niet zou overleven. Ze was met dit jochie zelfs in de VS geweest voor hulp als 'k het goed heb. In het programma ging het heel goed met dit jochie (2 of 3 jaar ofzo schat ik hem). Maar aan 't eind vertelde Floortje dus dat dit jochie door een ongeluk om 't leven is gekomen. (Zo was het toch, verbeter me maar als 't niet klopt hoor)
He chips gemist volgens mij. Volg dit programma altijd maar wist niet dat t alweer op tv was. Is t nog ergens terug te zien?