Maar aarrgh die twijfel. Lauren vond ik geweldig en nu na een aantal weken denk ik, is die niet te saai. Klinkt inderdaad een beetje hard. En Linde vond ik nooit een mooie naam, hoe kan het dan dat ik het de afgelopen dagen opeens wel mooi vind? Zijn het de hormonen? Krijg ik dan straks spijt als ik die naam kies, omdat ik de naam straks toch minder mooi vind? En de naam klinkt inderdaad wat softig. Fem komt op plaats 3..
hmmm, Linde vind ik niet echt iets. Is voor mij een boom (daar moet ik wel bij vertellen dat ik landschapsarchitect ben, dus die associatie voor mij iets meer voor de hand ligt dan voor anderen). Lauren klinkt inderdaad een beetje hard, maar ik vind dat niet echt storend. Laure vind ik wel leuker!! net iets zachter. Fem vind ik erg leuk! Veel leuker dan het vaak voorkomende Femke. Ik heb trouwens bij mijn 2e dochter ook heel lang een naam in mijn hoofd gehad, en dacht echt dat dat m zou worden, maar vriend bleef twijfelen. Uiteindelijk voor een andere naam gegaan die ik ook "ineens" leuk vond (wat hormonen allemaal met je doen....). En nooit spijt van gehad!
Lauren! Vind het een mooie, klassieke en vrouwelijke naam. Zeker niet te hard en bekakt. Linde en Fem vind ik daarentegen wat saai. Bij Linde moet ik ook aan Linda denken.
Linde Staat ook op mijn lijstje voor als we nog een meisje krijgen. Lauren vind ik ook mooi maar zou dan zelf voor Laurèn gaan dat je dus echt ren zegt op het einde Fem vind ik ook leuk maar niet mijn smaak
Ik ga voor Fem. Onze dochter heet zo (ik vraag me nu wel af wat de 'Opzij' is..). Lauren vind ik echt niks. Linde is een naam die ik ook steeds leuker zou kunnen gaan vinden.
Uit deze drie heb ik op Lauren gestemd. Heb hem al vaker gehoord maar toch leuke naam. Linde vind ik niet zo'n leuke naam. Doet me denken aan zo'n lei linde waar bomen tegenaan groeien. Fem vind ik iets te kort, eerder als roepnaam dan als volledige voornaam.