Jeroen . En als je Thimo kiest dan zou ik gewoon voor de simpele Timo gaan denk ik. Deze manier doet me denken aan een mix van de naam Thijmen en Timo .
Thimo maar dan wel echt als Timo geschreven, ik snap niet wat die h daar doet. Jeroen vind ik ook wel leuk maar daar zijn er al zo veel van
Simon, mooi! Timo vind ik erg kinderachtig en Jeroen gedateerd (maar gedateerde namen zijn nu weer in, he).
Simon! Past ook leuk bij de rest. Thimo vind ik niets aan. Al helemaal niet met een h ertussen. Jeroen gaat wel maar vind ik wat oubollig.
Ik heb voor Thimo gekozen. Ik vind alle drie de namen erg leuk, maar juist omdat Thimo met een H is geschreven spreekt ie me erg aan
Om eerlijk te zijn vind ik Simon de leukste van deze 3 namen, maar ik heb op Jeroen gestemd omdat die het aller- allerbeste past bij Niels en Robin. Voor mij is dat qua voornamen hét supertrio van de jaren 80, van alle 3 had ik meerdere klasgenoten. Wat daar ook bij past: Marten, Maarten, Martijn Marcel Sander Wouter
Thimo vind ik niet zo'n leuke naam, en hij past er voor mij ook niet zo goed bij. Thijs zou ik wel een leuke naam vinden.
Simon! Jeroen vind ik ook leuk en Thimo is niet mijn smaak (en die vind ik persoonlijk ook niet zo leuk bij de andere namen).
Simon! Die naam wilde ik waarschijnlijk gebruiken bij een jongen. Jeroen vind ik ook echt leuk! Thimo met h vind ik dus juist niet leuk.