Lauren verward met Laurent/Laurens?

Discussie in 'Babynamen' gestart door Buitenleven, 5 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buitenleven

Buitenleven Niet meer actief

#1 Buitenleven, 5 mrt 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 mrt 2016
    Wij zijn er absoluut nog niet uit welke naam we kiezen voor onze dochter. We hebben ook nog wel even de tijd gelukkig en er is genoeg wat we allebei mooi vinden.

Lauren vind ik bijvoorbeeld prachtig, vooral op schrift, maar ik vraag me af of hij snel verward of uitgesproken wordt als het mannelijke Laurent of misschien ook als de jongensnaam Laurens?
    Iemand een mening hierover of zelfde een dochter met deze mooie naam?

2. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Ik vind lauren een hele leuke meisjes naam hoor

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

Hier een dochter die zo heet en nog nooit de verwarring gehad met Laurens of Laurent. Vind het een prachtige naam.

4. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Mijn zoontje heeft een klasgenootje die Lauren heet. Een jongen, dus ik denk bij die naam toch aan een jongen.

5. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik ken een Lauren en Laurens, hoor duidelijk verschil hoor. En Laurent spreek je weer heel anders uit.

6. DingDong

DingDong Actief lid

1 dec 2011
    154
    0
    16
    Ik ken ook een meisje dat Lauren heet. Ik heb zelfs nooit aan de associatie met laurens/t gedacht!

7. mint1987

mint1987 Actief lid

2 mrt 2015
    253
    29
    28
    Ik vind a Lauren een leuke meisjes naam en vind het geen jongensnaam. Laurens vind ik echt een jongensnaam.

8. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Vind het een mooie naam en zou t niet met Laurens verwarren. laurent spreek je indd anders uit... Tis een mooie meisjes naam absoluut geen jongens naam. en so what ik en mijn vriend geven onze dochter een jongens naam omdat WIJ dat mooi vinden 😄

9. aimee83

aimee83 Niet meer actief

Nee hoor nooit verwarring geweest. Ik vind het ook 2 verschillende namen. Laurens vind ik bv helemaal geen leuke naam:).

10. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.144
    8.876
    113
    Ik vind Lauren een compleet andere naam.

11. K00

K00 Niet meer actief

Voor mij is het echt een meisjesnaam. Geen associatie met een jongen

12. Bloemetje10

5 mrt 2016
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super leuke naam!! Totaal geen associaties met een jongensnaam. Onze vrienden hebben een Lauren anders hadden we dezelfde naam gekozen. Ik zeg doen!

13. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Ik vind t een super leuke meisjes naam. Echter ml niet aangezien hij het wel teveel vind lijken op de naam van mijn vader (Laurens)

14. Joso156

Joso156 Lid

10 feb 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook nog nooit verwarring gehad!

Deel Deze Pagina