Uiteindelijk ging het wel goed omdat de eerste fout bij menzis lag. Alleen waar het hoge bedrag vandaan kwam kon niemand mij vertellen. Na veel heen en weer gebeld te hebben, is het uiteindelijk vrij vlug goed opgelost. Bij LAVG werd alles afgewimpeld op Menzis en bij Menzis op LAVG, en uiteindelijk zouden we van Menzis een excuusbrief krijgen (hebben we nog steeds niet dus zal wel niet meer komen) en van LAVG een bevestigingsbrief dat de zaak gesloten was en dat hebben we wel gekregen. Dus uiteinelijk was het met een paar dagen wel opgelost.
Klinkt echt freaky, lijkt enorm op onze zaak. Alleen het verschil is; wij hebben een bedrag betaald en ze hebben niet aangeboden dat we dit terug krijgen!
Pfoe meid ik herken de frustraties...wij zijn nog steeds bezig met een zaak met Casema (nu Ziggo). Echt belachelijk. We kregen laatst een brief dat mn vriend nog 5 dagen had om even 2000 euro te betalen anders werd ie gedagvaard....nou kom maar op met die dagvaarding. We zijn al een hele tijd bezig met de rechtsbijstand (wat fijn dat dat bestaat!!). Maar het kan inderdaad echt slopend zijn...pffff.... Sterkte!
Het viel mij ook op dat de ene persoon veel meegaander was aan de telefoon dan de andere persoon. Zo wou de eerste persoon die ik sprak alles gewoon zeggen en mocht degene die ik later sprak bij LAVG hier niets over zeggen.... heb je trouwens independer nog de klacht gestuurd?
@ Senais; Nou rechtsbijstand moet je ook niet teveel van hopen hoor. Wij hebben in augustus Rechtsbijstand ingeschakeld en die zeiden 'Gewoon betalen'. Tevens verzochten ze achteraf om 'even' 75,00 euro over te maken als 'eigen risico' voor hun bewezen diensten.. (euhm ze hadden gewoon advies gegeven meer niet eens!!). Toen hebben we vermeld het hier niet mee eens te zijn en dat bedrag hebben we ook niet betaald. Nu hebben we de rechtsbijstand verzekering opgezegd want we huren liever een advocaat in mocht het ooit nodig zijn (dan ben je iets van 150,00 kwijt). @ Susy; Nee we hebben nog geen klacht ingediend bij Independer. Ga ik vanavond even overleggen.
Wij hebben bij RVS en die man die helpt ons nu al een jaar en doet juist heel veel voor ons! Hij gaat ons ook helpen als we eenmaal een dagvaarding hebben. Hij zegt dat er meer deze problemen met Ziggo hebben. Dus wij hebben tot nu toe juist heel goede ervaringen met RVS. Jammer dat het bij jullie anders liep
Ach het scheelt ons nu 20 euro in de maand aan verzekeringen. Spaar dat op en je kan toch een mooi advocaatje inhuren per jaar als je zo denkt.