Ik kijk graag law and order svu, CSI en dergelijke. Op vrijdag kijk ik vaak in 1x door. dan heb je nog die ene over vermissingen en eentje met die vrouw met dat grappige accent. Ben de namen even kwijt
Me2 geen ruzie over de afstandsbediening haha. Zoonlief kijkt ook altijd graag wel mee. Maar dat mag alleen op vrijdag want anders ligt ie er te laat in.
Haha. Vriend en ik vonden het altijd zo ongelooflijk dat die man echt overal verstand van had haha. Ik kijk ook svu al heb ik het de laatste tijd niet zo gevolgd. Criminal intent vind ik ook leuk, jammer dat dat is gestopt. De andere law&orders kijk ik niet die vind ik niet leuk. Van CSI kijk ik alleen Miami, de rest vind ik ook niet leuk. Hostages is ook erg spannend. En rizzoli en isles wordt ook gevolgd. Vriend vind het gelukkig ook allemaal leuk, al vind hij het niet erg als hij een keer een aflevering mist, ik wil, ik neem ook altijd alles op voor het geval ik in slaap val
Ah dat scheelt, mijn dochter is net 6 dus die is toch echt nog ff te jong. Ik probeer haar op vrijdag ook echt uiterlijk om 20:15 in bed te hebben zodat ik m'n serietjes kan zien
Haha ja dat deed ik ook. Al kijkt hij wel al een jaar mee schat ik. We zitten dan altijd op de bank met het licht uit, dekentje erbij. Popcorn of chippies. Hij weet inmiddels wel wanneer t lijk komt en zegt dan mamm mamm nu moet je opletten nu komt er vast een lijk wedde? Haha. En als ie dan komt heeft ie een heel verhaal over dat die acteur wel lang in de make up moest en dat ze wel veel ketchup gebruikt hebben. Haha Nee wij keken vroeger zelfs nog veel eerder mee. Mijn vader stampte dat er al vroeg in dat televisie nep is. Dat heb ik eigenlijk ook gedaan. We kunnen er om lachen, maar kan me voorstellen dat het voor andere kinderen nog te eng is.
Ik miste Elliot al.. (ben wel benieuwd hoe hij eruit is geschreven.. Weet iemand dat) Vind de Uk niet zoveel aan erg bekakt..
Ja ik moest ook googelen. Hij is eruit geschreven. Had een meisje terecht doodgeschoten. Moest van iz een cursus woedemanagement volgen ofzoiets en toen heeft hij ontslag genomen.
Oh ja, die aflevering ken ik. Ik wist niet wat jij hierboven schrijft. Ik vind het altijd zo gaar dat die seizoenen soms zo door elkaar lopen. Dan raak ik echt de draad kwijt. Ik kijk trouwens ook graag Criminal Minds (met lekker hapje Shemar Moore (Derek), alhoewel ik Spencer stiekem ook wel leuk vind). En ik keek altijd Flashpoint.
Hij had altijd al "ruzie" met iz.. Jammer vond Elliot en Olivia altijd leuk om naar te kijken.. Vincent D'Onofrio (ben zn naam in de serie even kwijt) vond ik altijd goed spelen..
Dat was hem.. Ik vind hem leuk.. Idd Elliot en Olivia waren een super koppel.. Mr Big vond ik niet zo leuk in deze serie..
Ik kijk alles online, op de televisie erger ik me kapot aan die reclames elke 10 minuten. Dus met Law and order svu ben ik halverwege seizoen 15 en mensen er komen meer verrassingen aan van mensen die eruit geschreven worden. Christoffer Meloni (Elliot Stabler) is eruit geschreven omdat hij in de clinch lag met de producers, er werd in de eerste instantie naar buiten gebracht dat hij meer comedie wilde doen maar dit werd snel ontkracht. Amaro heb ik helemaal niets mee....vindt hem vreselijk irritant in serie. Fin en munch zijn super evenals Olivia. Ik mis Stephanie March (speelde ada alex cabot) vond haar altijd goed spelen en passen in het team, dat had ik minder met Casey Novak maar Rafael Barba maakt veel goed, hij speelt super. Ik keek Criminal intent ook altijd, behalve de afleveringen met Chris Noth (mr Big), Ik vind Vincent d'onofrio echt briljant spelen (zeker in de afleveringen met Nicole Wallace/Elizabeth Hitchens (Olivia d'abo) Verder kijk ik Bones, Ncis, Criminal minds, The Following, Perception (nog niet in nederland op tv, komt 10 febr op 13th street) en een nieuwe serie (ook nog niet in nederland dus) Intelligence, is echt een leuke serie, een man met een chip in zijn hoofd, werkt voor de cia, door die chip kan hij in alle computers/telefoons/gps etc etc.