Nee he, weer een herhaling! Seizoen 8! Gaat lekker deze week, gisteren ook al met the Mentalist, midden in het nieuwste seizoen een herhaling. En nu weer dit? Irritant!!
Op de twitter pagina van Net5: Net5 ‏@Net5_nl 15 min. Vanavond nog herhalingen van Law & Order: #SVU, maar vrijdag 28 februari start het nieuwe seizoen 14! Al foto's zien? http://bit.ly/1g1OXxV
Ik heb deze heel kort geleden nog gezien, ik denk dat ik 'm nu voor de 5e keer aan heb ofzo. Da's me iets teveel van t goede, dus ga toch maar even zappen
Ik scroll net door mn tvgids op de tv, maar ik kom het nergens tegen. Ben ik gek, of is er geen law en order of iets CSI achtigs vandaag? Alleen undercover zie ik staan, dat is ook wel leuk, maar toch weer net even anders.
Ja ik versta het ook net zo goed, maar toch... Had laatst een seizoen gedownload zonder ondertiteling en toen viel het me eigenlijk wel op dat ik die ondertiteling toch wel heel erg gewend ben. Ik mistte iets, terwijl ik prima begreep wat er gezegd werd. Tis meer gewenning denk ik..
Ik ben benieuwd welke we nou vanavond krijgen. Volgens de Net5 site een aflevering uit seizoen 8, maar volgens tvgids.nl aflevering 3 en 4 van seizoen 14! Dat laatste zal toch niet, want we hebben 1 en 2 nog niet eens gehad Laatste tijd veel fouten bij tvgids.nl, jammer. Ik ga er vanuit dat het dus straks gewoon nog herhalingen zijn en dat volgende week seizoen 14 start. En dan wel met aflevering 1, niet 3