De blauwe ballenblaas olifant van Playscool. Dochter kreeg hem voor haar 1e verjaardag van schoonzus, en ze vindt hem erg leuk. Geluid lijkt op een fohn of stofzuiger. Flinke herrie...
Wij hadden ooit een beer met liedjes, Hij zing liedjes over vormen, tegenstellingen, kleuren.... Niet zo zeer heel veel herrie, maar die liedjes waren zooooooo irritant dat die de hele dag (nu nog wel eens ) in je hoofd bleven zitten "Cirkel en diehiehoek, vierkant en steeeeeeer" Vreselijk
deze hebben wij ook. we hebben plakband geplakt op de boxjes en t was veel beter te doen. we hebben ook een blaffende hond van fisher price, beetje plakband en t is bijna weg... wij hebben n stofzuiger van hello Kitty die maakt heel veel herrie!
Die hebben wij ook De ogen van de baby gaan zo van dat ding: De eerste 3x ging hij huilen; nu valt het wel mee.
JA deze!!!! zoonlief vind het muziekje fantastisch, dus zet hem vaak aan en gaat dan iets anders doen Ik zou hem als kind ook geweldig gevonden hebben
Alles van Vtech Maar als je iets cadeau wilt geven wat herrie maakt, dan kies ik iets zonder batterijen
Wij hadden een activity tafel weet niet eens meer welk merk maar die had van die liedjes die heeel de dag in je kop bleven hangen. 1 weet ik er nog. Ik ben bijtje Isabella ik leer jouw tellen 123
Wij hebben deze van de Hema: HEMA bus met dierengeluiden Van m'n moeder gekregen, word er helemaal gek van haha! Maar Lizzy vind 'm kei leuk, dus ik laat dr maar lekker spelen
haha nou ik heb het ook dat ik de dingen V tech leuk vind.. en alles mee zing.. dochter heeft de toet toet auto's maar nog geen wegdelen . maar las ze grote is en het muziekboek ligt bij oma en de rol en swing bal van v tech heb ik ook hier!