lawaaiig slapen tijdens zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sas7, 15 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    even een vraagje, maken jullie ook zo'n lawaai tijdens het slapen nu je zwanger bent. Ik snurk verschrikkelijk en tijdens het uitademen maak ik donald duck geluiden. Vreselijk gewoon. Soms hoor ik mezelf die geluiden maken. Ik kwijl ook heel erg. Ben ik de enige die dit nu heeft of zijn er meer.

2. rainbow1984

rainbow1984 Actief lid

2 mrt 2008
    383
    1
    0
    ik snurkte en kwijlde zowieso al :oops:

3. Melissa001

Melissa001 Actief lid

12 dec 2007
    255
    0
    0
    hey,

ja toen ik zwanger was, snurkte ik ook als een gek ! niet normaal, hihihi :oops:

4. annrieke

annrieke Actief lid

12 mei 2007
    141
    0
    0
    Didam
    Hoi,

Ja hoor hier ook precies hetzelfde, en ik had het tijdens mijn eerste zwangerschap ook.
    Dus dat is heel normaal.(helaas)
    Manlief is er niet altijd even blij mee maar goed voor mij zijn de laatste lootjes aangebroken gelukkig.
    Van de week heeft die met zijn mobiel die snurkgeluiden opgenomen, omdat ik het maar niet wou geloven. :)
    Hahahahaha nou echt wel dus he een oude opa was er niks bij.
    Succes met je zwangerschap!

Groetjes Annrieke

5. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    :) :) ik heb het ook! mijn man wordt er langzaam achterlijk van omdat hij dan niet kan slapen.
    Het geluid dat ik kan maken is zo hard dat ik er zelf soms wakker van word. :oops: :D

6. Willow

Willow Actief lid

31 jul 2007
    339
    0
    0
    Hier ook veel lawaai, maar helaas komt het bij ons van mijn man....

7. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    gelukkig ben ik niet de enige. Mn mannetje vind het snurken niet erg, alleen die donald duck geluiden wel. Maar ja hij knarst en snurkt. Maken we nu gewoon gezellig samen lawaai.
    Bedankt voor jullie reacties.

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ik snurk ook wat meer, maar mijn neus zit ook veel verstopt savond en snachts. Ook ben ik actiever met praten in mijn slaap, volgens mijn vriend. En ik blijf me omdraaien....hihihihi

9. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Haha ja mijn vriend had het laatst ook opgenomen, met commentaar van hem op de achtergrond "moet je horen wat een geluid ze maakt, écht sexy! haha!" Tja, ik heb er geen last van ;) En trouwens, ik lijd ook op mijn manier (misselijk, moe, overal pijntjes, slecht slapen) dus hij mag best een beetje meelijden muawhaha!

10. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Sas wellicht een paar oordopjes kado geven ;) :)

11. EdNe

EdNe Actief lid

22 aug 2007
    113
    0
    0
    België
    :D ik snurk nu ook en ik denk dat ik dat voorheen niet deed (toch nog nooit commentaar op gehad)!
    Het is soms zo erg dat ik er zelf wakker van wordt, vooral als ik een middagdutje doe. 's nachts heb ik er minder last van maar m'n vriend des te meer.
    Het moeten niet altijd dezelfde zijn die de ander wakker houden he :D

12. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    ik snurk ook behoorlijk, ik lig nu beneden en mijn vriend boven, die arme jongen deed echt geen oog meer dicht. Af en toe werd ik wakker en was die weer verdwenen lag die op een matras in een andere kamer haha. Dus nu slapen we maar gescheiden, dan komen we beiden toe aan onze rust, zal strax weer blij zijn dat we weer bijelkaar liggen :)

13. MC lover

MC lover Actief lid

16 aug 2007
    436
    0
    0
    Valkenswaard
    Heel herkenbaar. Mijn schatje zei laatst ook dat ik opeens snurk :( En kwijlen doe ik ook, lijk inderdaad wel een oud opaatje!

14. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    :D ik moet wel lachen om dit topic ,zie t helemaal voor me :p

Ik ben ook lawaaiig 's nachts, maar ik snurk niet, ik ben gaan praten in mn slaap :D

15. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Ik heb het ook zo enorm erg gehad!
    De laatste 4 weken van de zwangerschap lag ik in het ziekenhuis op een 4-persoonskamer, en daar werd ik zelfs naar een aparte kamer gereden als er plek was... :oops: Was er geen plek kregen de overige dames oordopjes om het ergste geluid te verzachten! :)

Maar, Simon was geboren en ik heb niet meer gesnurkt! Gelukkig... ;)

16. hope26

hope26 Lid

23 aug 2007
    39
    0
    0
    Gelukkig zijn er meer mensen die snurken. De laatste weken snurk ik ook heel erg. Mijn man kan er niet van slapen. Heeft regelmatig oogdopjes in. Maar daar komt het zelfs doorheen zegt hij. :D Ik hoop dat het na de zwangerschap over is.

Deel Deze Pagina