Hebben jullie dat ook gehad? Zodra mijn man het getrappel wil voelen, houdt de baby er direct mee op! Niet echt leuk voor hem, want ik voel het duidelijk en nou ook van de buitenkant. Als ik mijn hand op mijn buik leg, krijg ik vaak snel een reactie. Hij kan vervolgens minuten lang zijn hand op mijn buik leggen, maar dan gaat de beeb in slaapstand. Als ik dan weer voel krijg ik weer reactie. Beetje geduld hebben voor hem?
Had ik ook altijd, alleen nu de baby wat groter is en vaak ergens uitsteekt met een lichaamsdeel kan ze hem niet meer ontwijken .. Eerder was het inderdaad altijd erg jammer dat de baby opeens in een slaap-modus terecht kwam wanneer me man wilde voelen..
Ja HEEL herkenbaar. Mn vriend had de hoop al bijna opgegeven. Want allebei mn zoontjes hadden de baby al gevoelt...ik natuurlijk ook..zelfs de hond (die kreeg n schop onder zn kont toen hij op mn buik ging zitten ) ...maar hij niet! Toen ben ik eens gaan denken...zijn hand voelt stukke zwaarder als die van mij of van de jongens (logisch...mijn hand past bijna 2x in die van hem) dus heb hem gezegd zijn hand wat lichter op mn buik te leggen. En jawel...na 2 x voelde hij de baby. Hebben we nou de baby gefopt of word de baby gewoon rustig van zon warme hand die n beetje drukt? Ik weet t niet. Maar t werkte wel
Gaan we eens proberen. Is inderdaad zo dat in vergelijking met mij hij behoorlijke kolenschoppen heeft. Ben benieuwd....
deze tip heb ik van mijn vriendin:je moet je eigen hand over de hand van je man heen leggen!Bij ons helpt dat altijd wel!
Bij ons is het andersom. Wij voelen de beeb nog niet aan de buitenkant, maar ik voel wel al veel beweging en schopjes. Als ik mijn hand op mijn buik leg of over mijn buik wrijf dan krijg ik niet echt reactie, maar als mijn man dat doet dan gaat de beeb vaak bewegen en schoppen.
Een lekker eigenwijs baby'tje, hihi! Komt vanzelf wel, zeker als je wat verder bent en de baby minder ruimte heeft om te bewegen. Dan kun je het niet alleen voelen, maar ook zien aan de buitenkant.
herkenbaar! het komt vanzelf! Straks is de baby ook veeeeeel duidelijker te voelen dus dan zal het makkelijker zijn.
Heb ik ook altijd haha, dan legt hij zijn handen op mijn buik, en stil is de baby Nu voelt hij meestal als de kleine de hik heeft, want dan gaat het bewegen contstant door... en hij ziet mijn buik bewegen. wel jammer dat de kleine er mee stopt als mijn vriend wil voelen.
Hetzelfde hier, maar ik denk dat mijn vriend ook niet genoeg geduld heeft om zijn hand lang op mijn buik te leggen. Eigel schuld