Wendy van Dijk zou als een nieuw typetje voor haar programma Ushi en Van Dijk auditie hebben gedaan bij X Factor. Als de 46-jarige huisvrouw Marija zou de presentatrice voor juryleden Gordon, Eric van Tijn, Stacey Rookhuizen en Angela Groothuizen hebben gestaan. Haar vertolking van André Hazes' klassieker Bloed, zweet en tranen, mét koptelefoon, zorgde voor hilariteit bij de jury, bovendien deed dezelfde Marija ook auditie voor Move Like Michael Jackson en lijkt haar stem verdacht veel op die van Wendy... YouTube - NIEUWE TYPETJE WENDY VAN DIJK (Ushi 2010)? Auditie Marija X Factor Hahahah ik vind 'm goed
Als je goed kijkt zie je wel een buikje. Ik bedoel zon grote buik had ze toen nou ook weer niet. Maar ik denk toch niet dat zij het is!
zag het straks op tv.... weet niet... lopen wel meer "typetjes" rond op die audities, dat je denkt.. dit kan niet echt zijn
Ja ik herken er wel de stem van Wendy in, ik denk wel dat ze het is. Dat gezicht toont ook geen enkele emotie en de huid lijkt niet echt die op het gezicht zit. En het postuur lijkt wel op die van Wendy. IK ZEG JA!
ik zag het net ook maar ik geloof het echt niet haha... je heb indd wel meer van dat soort mensen waarvan je denkt nee dit kan echt niet waar zijn hahaha
Ik geloof er niks van. De dame in kwestie heeft ook mee gedaan aan move like Michael trouwens. Maar dit is absoluut niet Wendy van Dijk.
in het programma heb ik deze auditie gezien, maar ik geloof niet dat het wendy is. Lijkt wel dat er erg veel botox is gebruikt haar gezicht beweegt niet. Denk dat dit helemaal in scene is gezet om het interessant te maken.
Wend moet eens ophouden met die stomme typetjes. Alleen Ushi vind ik om te gieren. Daar had ze bij moeten houden. Overigens geloofde ik ook niet dat ze het was. Welke malloot heeft dit nu weer bedacht? (alsof ze honderd typetjes heeft gedaan, maar goed. Jullie snappen me wel denk ik.)
Ik geloof het niet zo. En als ze het wel is, complimenten voor haar accent. Mijn schoonmoeder komt uit Belgrado en heeft exact hetzelfde accent.
Heb het filmpje nu twee keer gekeken en geluisterd.. en als ik luister en niet kijk dan hoor ik overduidelijk wendy van dijk, je hoort ook af en toe dat surinaamse accentje er tussen door maar als ik naar dr gezicht kijk dan vind ik dat er zo '' echt '' uitzien waardoor ik toch weer twijfel, vind het moeilijk, zou het wel weer subliem vinden als ze het wel is .. Maar ja als ze zouden zeggen dat het iemand anders is en je gaat er naar luisteren dan zal je die er ook wel in horen dus ik weet het echt niet Het is net zoals dat je iemand met zijn ogen dicht sinas te drinken geeft en zegt dat het cola is, ze proeven dan ook de cola Snappen jullie ?