Ik heb ze nog niet geproefd, maar alleen de mango chili klinkt niet goor... Ik heb ook geen zin om ze te kopen (straks valt het vies tegen!). Kan ik ergens monsters halen of zo?
Chips zit al in kleinere zakken dan normaal en is bij veel supermarkten in de aanbieding (2 zakken 1 euro of 4 zakken 2 euro)
Ik had Joppie in willen sturen maar dat was ik toen vergeten ! Hij was ook 1000 den keren ingestuurd ofzo :O Maar die lijkt me dus wel lekker (vind naturel chips gedipt in joppie saus ook lekker )
Die joppie is inderdaad jummie jummie hahaha. Maar als die nou wint en hij is zovaak ingestuurd, hoe zouden ze het dan doen met de prijs die te winnen was?
Ik heb ze vandeweek alledrie gehaald (hier waren ze 69cent p.s.) en mijn man en ik hebben een proeferij gehad! Hahaha! Hij vond joppie het lekkerst...die vond ik wel gaan maar het smaakt zo erg naar een ander soort chips! babi pangang vind ik echt DISGUSTING! te goor voor woorden! en mijn absolute favoriet is de Mango Red Chili...hij is helemal niet overdreven zoet ofzo...je proeft heel even de mango en dan komt die chili....super lekker! Ik had geitenkaas/bosui in gestuurd...en ik was de enige...waarschijnlijk dan ook de enige die hem lekker zou vinden! Hahaha! Maar idd...joppie was zooooo vaak ingestuurd...erg origineel vind ik het dan ook niet!
Ik heb alleen de jopie geproefd, wel oke maar niet voor herhaling vatbaar. En ik denk dat ze juist omdat er zoveel inzendingen waren voor patatje joppie, deze uitgekozen hebben. Er moet wel markt in zitten he, blijkbaar vinden veel mensen dit smaakje wel lekker. Zie ook de pol nu. Dus dat zal dan later wel goed verkopen, en ik denk dat dat het belangrijkst is voor Lay's.
Ik vind patatje joppie best wel lekker. De babi pangang gaat wel en die mango chili was niet voor herhaling vatbaar.
ik heb patatje joppie ingevuld, maar vaker dan 1 keer zal ik het niet kopen...man ik boerde de volgende morgen de smaak nog op.... nee geef mij maar gewoon paprika chippies!
net een zak Mango Red Chili gehaald...de rest hadden ze niet meer Maar die is echt heel lekker..voor herhaling vatbaar
Absoluut de patatje joppie smaak. De Babi Pangang gaat wel maar de Mango/Chili vind ik echt niet te pruimen. Je proeft meer mango dan de chili en ik hou niet van de combi zoet en chips. Geef me dan maar een bakkie mango thee
Grappig dat hier al een topic over is. Bij de AH waar ik werk waren maandag alle zakjes uitverkocht! Mango vind ik redelijk, de rest nog niet geproefd. Joppie is duidelijk de winnaar zo zie ik hier.
Als ik de smaken alleen al zie ga ik al over m'n nek! Dus nee,ik ga ze niet kopen. Ik heb nu caramel kruidnoten,ook nieuw en heel wat lekkerder
Hier ook alle 3 geproefd, maar er was maar waarvan ik meer dan 1 chippie had gegeten en dat was patatje joppie! Die andere 2, bah! Vooral de mango/red chilli ging ik bijna van over mijn nek, die had ik dus ook uitgespuugd! Bah!