wij hebben de mango variant geprobeerd, eerste stukjes waren wel aardig ,maar daarna vond ik het niets meer. andere smaken trekken ons niet. geen winnaar hier dus...
heb alleen de babi pangang geproefd en ik vond die best lekker! De patatje joppie hebben ze hier bij de AH niet:S
Vond die met mango echt ranzig. De babi pangang was oke.. maar joppie is de beste van de 3. Niet persee een super goede maar wel de beste van de 3.
ik heb de mango chilli al geprobeerd en vond het niet zo..vandaag ga ik de joppie proberen. ben benieuwd....
Ik vond ze zelf allemaal te smerig voor woorden, maar als ik ook van mn omgeving moet afgaan, dan denk ik dat patatje joppie wint. Alleen vind ik mango red chili een echte chips naam.
mango red chili - heerlijk! hele zak achter elkaar opgegeten. babi pangang - te ranzig voor woorden joppie - niet bijzonder maar de paprika en cheese onion blijft het lekkerst
Mee eens! Lekker stinken Van de 3 vind ik de patatje joppie echt wel het lekkerst! (Voor een keertje) NR66 vond ik TE veel naar vlees smaken (raar he?!) en Mango VEEL te zuur! Bah! Die zak is meteen de vuilnisbak in gegaan!
joppie natuurlijk allen hij is hier steeds uitverkocht bij de winkels. en die babie geval smaakt naar draaitjesvlees bah . en die andere heb ik nog niet gehad maar hoeft voor mij ook niet zo. dus voor mij joppie toppie
Joppie, ik ga hem alleen niet meer halen. Want tjee zeg die is lekker echt de lekkerste chips ooit voor mij. Maar kan er dus echt niet vanaf blijven. Heb nu nog 1 zakje liggen, en dan ga ik hem echt niet meer halen.