Iemand deze chips al geproeft? is bijna een kopie van Creme Cives (die blauwe zak) die overigens niet meer verkrijgbaar is
Nee nog niet geproefd , hoeveel smaken hebben ze wel niet.. Tot nu toe zweer ik trouwens bij de lays paprika chips, maar zou deze ook wel willen proberen! Waar heb je de chips gekocht?
ik moet 'm maar niet proberen, die patatje Joppie is hier nogal goed bevallen en dadelijk is er nog een smaak waar ik niet vanaf kan blijven...
Vind het niks aan vind het eigenlijk. Nergens naar smaken.. Maar ja dat is ook voor iederee. Anders...
Oehhhh wil ik! Ik ga straks meteen kijken in de winkel... Alhoewel onze mega Deka hier meestal alles pas heeft als het weer bijna de winkels uitgaat!
07:00u 's ochtends en trek in chips, grrr! Vanmiddag eens kijken of hij hier in de schappen van de supermarkt ligt!
Vraag mij redelijk vaak af waarom men dit zou willen eten... Waarom niet gewoon een stokbrood kruidenboter eten als je daar zin in hebt?? Net als pizza shoarma. .. wat wil je nou pizza of shoarma ?! Hihihihi niet te serieus lezen aub... Maaruh nee ... als ik chippies eet wil ik dus ook chips smaak
Ohh die Cream & Chives was zo lekker! Ben benieuwd hoe deze dan is, ga 'm binnenkort maar eens proberen als ze 'm hier in de supermarkt hebben
Bij de Jumbo lag hij, ik vind het totaal niet smaken naar kruidboter en stokbroodje maar echt naar die creme cives chips