Buren bleh.....

Discussie in 'De lounge' gestart door aurora5, 5 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aurora5

aurora5 Bekend lid

26 okt 2012
    619
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mjn buren hebben serieus elke vrije minuut dat ze thuis zijn bezoek. Dit is zo enorm irritant. Ze overschreeuwen elkaar namelijk constant en houden hierbij totaal geen rekening met het geluid dat ze produceren. Dus altijd als we buiten zitten is het kwek...kwek...kwek...en als ik binnen zit (zoals nu) hoor ik het onderhand net zo luid. Mijn zoontje slaapt schuin boven hun terras en het geeft mij zoveel onrust dat hij hier mogelijk last van heeft/wakker door word (dat gebeurt regelmatig). Weet niet wat hier aan te doen, verhuizen van kamer kan niet. Bespreken vind ik serieus last omdat hun eigen zoontje recht boven hun terras ligt.... ze zien me aankomen. Ben blij dat dit de laatste warme dagen zijn, op naar de winter :)

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Je kan toch gewoon het gesprek eens met ze aangaan. Wie weet verrast het antwoord je :)

3. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Gewoon even gaan zeggen op een rustig moment of op het moment zelf even vragen of het iets minder luid kan omdat je de tv niet meer kan verstaan en de kleine kan er niet van slapen.
    Lastig hoor.

4. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    dat je bij voorbaat het gesprek niet aangaat vind ik ook geen positieve instelling van je. Je kunt het gewoon aangaan en aangeven waar je last van hebt. Nee heb je ja kun je krijgen toch?

sterkte!

5. stess82

stess82 Actief lid

9 jun 2013
    158
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha grappig...Heb precies hetzelfde met mijn buren...bah..ik probeer me ervoor af te sluiten maar desondanks toch erger ik me kapot aan die nadrukkelijke aanwezigheid.
    Het komt op de 1 of andere manier toch in je personal space.

We zijn alweer in september! Bijna winter! Komt er weer rust in de tent.

6. aurora5

aurora5 Bekend lid

26 okt 2012
    619
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat je het herkent! Ik weet dat ik met ze zou moeten praten maar het ligt wat gecompliceerder dan zomaar buren....toen we hier net kwamen wonen werden we best goede vrienden, echter is er e.e.a. Voorgevallen, zie oud topic:

http://www.zwangerschapspagina.nl/babynamen/395665-gekwetst-boos.html

En dat is nooit meer echt uitgepraat. We zijn nu beleefd tegen elkaar en daar blijft het bij. Echter voel ik de spanning er wel zijn. Het gaan uitpraten e.d. Zoek ik niet daarvoor ben ik toch te erg gekwetst, daarbij wil ik ook niks met ze enkel een beleefde 'relatie'. Het aanspreken op overlast is hierdoor wel lastig helaas!

Deel Deze Pagina