Hallo zsp'ers! Helaas zijn er nog steeds ziektes die we maar weinig kennen. En die ziektes treffen vaak kleine kinderen... Zo ook de ziekte LCH. Op dit forum ben ik in contact gekomen met Lautje, de mama van Finn. Finn lijdt helaas aan de ziekte LCH. Het is een levensbedreigende ziekte, waar nog veel te weinig over bekend is. Omdat ik een enthousiaste 4daagse-wandelaar ben, heb ik besloten om mijn deelname dit jaar in het teken te zetten van het goede doel: 1000 kaarsjes voor Juultje: www.1000kaarsjes.nl Sponsor jij me ook? Dat zou ik fantastisch vinden. En Lautje en Finn ook. En alle lotgenootjes van Finn en hun ouders en familieleden ook. Wat moet je doen? Jullie kunnen mij sponsoren voor mijn 4daagse kilometers! Al het geld gaat gegarandeerd naar '1000 kaarsjes voor Juultje' Ga naar: www.devierdaagsesponsorloop.nl Bij 'Zoek een loper' vul je mijn achternaam in (Zuurbier). ALLEEN mijn achternaam, ook al lijkt het dat je beide moet doen. Dan kun je mijn profiel aanklikken en een donatie doen. Hieronder een tekst van de site: Wat moeten jouw sponsors doen? 1) Jouw sponsors steunen jou door een machtiging in te vullen op naam van "jouw" goede doel. Het bedrag waarmee ze willen sponsoren bepalen ze helemaal zelf. 2) Sponsors hoeven dus geen geld over te maken, niet aan jou en niet aan ons. Hierdoor weet iedereen zeker dat 100% van de sponsoring ook echt terecht komt bij het goede doel. Dat is onze 100% garantie! 3) En als jij de finish om wat voor reden dan ook niet haalt dan kan de sponsor zelf bepalen of de machtiging vernietigd of alsnog gebruikt wordt. Dus 100% gemak voor jou als wandelaar en 100% zekerheid voor elke sponsor. De paden op, de lanen in, vooruit, met ferme pas..... 1000x dank! Op naar 1000 sponsoren! Alles voor 1000 kaarsjes voor Juultje!
Up! En dank voor de sponsoring die al gedaan is. Het is echt zoooo belangrijk, want er is nog veel te weinig bekend over deze ziekte...
Er is/was even storing op de site, maar dat betekent niet dat je niet mag doneren. Probeer het later nog een keer!!!! Dank je wel!
Ik hoop dat ik vannacht slapen kan van opwinding.... Mede dankzij jullie massale sponsoring loopt de site met regelmaat vast, ha dat krijgen wij zp-meisjes dan maar mooi voor elkaar een database vast laten lopen! Ik kan niet uitdrukken hoe dankbaar ik jullie en vooral juud ben!!! De teller staat inmiddels op 322 euro voor juud, plek 8! En er hebben zich nog 3 lopers aangemeld bij mij. Het doel dan toch maar bijstellen naar de 1000 euro? 1000 kaarsjes, 1000 euro? Dikke, dikke tranen voor jullie medeleven, begrip, ondersteuning en vooral geld
Dit topic is gesloten o.b.v. regel 1.22 Het plaatsen van berichten en/of het versturen van privé berichten met als doel het werven van sponsoren of fondsen, in de vorm van geld of goederen, voor jezelf of voor anderen, is niet toegestaan.