gefelicteerd allemaal en veel plezier. Ik zou ook wel een suikerfeest willen. Ik krijg gewoon honger als ik lees van al die hapjes. Saartje
gezellig! ik ga vnv naar mijn Turkse vriendin ook het suikerfeest vieren. weet mijn god niet wat het inhoudt en wat ik allemaal voorgeschoteld krijg ....
@ KimKivits dat zullen wel veel bladerdeeghapjes worden(gevuld met fetakaas etc etc),baklawa en nog meer zoete honingkoekjes en veel Turkse thee natuurlijk
Bayram mubarek olsun ! we hebben zo een mooie foto van Elyesa met zijn feestpakje aan. groetjes Talia
Hoi meiden Vandaag moesten we even op controle met Danischa bij de Ka in het ziekenhuis. Toen we daar binnen kwamen stond er een man in een mooie djellebah met een mutsje? op zijn hoofd achter een tafel met allerlei lekkerneien. Ook werd er thee aangeboden. Dit om het suikerfeest met de niet moslims te delen! Ook hadden ze de dag er voor kadootjes aan de kindertjes in het ziekenhuis uitgedeeld. Dit maakte mijn dag toch echt wel goed hoor. Vindt het zo een mooi gebaar. Denk dat het vanuit de moskee is georganiseerd ofzo. Maar wel een superactie!