Beetje vroeg

Discussie in 'De lounge' gestart door stampertje, 29 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Het gaat om de december maand. Ik haal liever mijn cadeaus in september en oktober omdat ik het anders gewoon te druk daarvoor heb.

Ik geef dus GEEN kleding enzo dat vind ik niet leuk maar ik weet dus echt niet wat ik ze moet geven ze hebben al zoveel en ze spelen alleen met hetzelfde als ik vraag wat ze willen hebben wil de oudste alleen maar kleurtjes en een schrift. De middelste wil een dekbed van cars(ja ik weet het het is een meid) de jongste wil alleen maar dingen van de toet toet garage daar speelt hij nu al negen maanden iedere dag mee. Hebben jullie nog een leuk iedee???

Ik heb mijn dochters beloofd dat ze een horloge krijgen als ze de cijfers tot twaalf kennen maar vinden jullie kan ik dat in december geven of moet ik het zomaar geven de 1 ken ze tot zes en de andere tot 5.

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    een hoorloge vind ik een mooi kadootje voor 5 december, of juist als kerstkadootje.

tja met meerdere kinderen heb je snel al veel spul natuurlijk. Dus ik zou dingen kopen die 'op' gaan.
    Verf
    blanco schilderijen om zelf een kunstwerk te maken
    Eventueel spatnetjes om te spatten (vond ik op school súper vroeger!)

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Mijn oudste is echt een creabea meisje, dus ik koop daar gewoon de action voor leeg :)
    En de jongste krijgt baby spul.
    Hier is het ook een heel gedoe, ze zijn allebei ook nog jarig in december, kerst zit daar tussen....

4. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    hippy skippy?

5. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Verf ed heb ik nog heel veel liggen word niet gebruikt hippy skippy vind ik ze te groot voor. Is het leuk om in december een skelter te geven ze kunnen hem pas maanden later gebruiken als het mooi weer is natuurlijk

6. Tannie

Tannie Bekend lid

16 nov 2011
    552
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Voor mijn dochter koop ik Lego friends (meisjes Lego), daar is ze helemaal gek van en mijn zoontje krijgt de toet toet garage en aanvullende wegdelen... Alleen voor de oudste is het altijd even zoeken....
    Ik ga trouwens volgende week de grote (duurdere) dingen inslaan, want rond de feestdagen is veel uitverkocht.

7. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Haha ben ik gelukkig niet de enige

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier liggen er 2 uitbreidingen voor de duplo treinbaan klaar. dan heeft hij 4 locomotiefjes en 2 uitbreidingen op zijn cars dulpo.verder moet ik nog even kijken.

voor dochter weet ik nog niets. Ik denk dat ze nog een little people ding krijgt

9. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    ik koop het hele jaar door al dingen, vooral als ze in de aanbieding zijn. ze is vlak na de sint jarig.

10. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Pfff ik heb geen idee. Mn zoon heeft al zoveel! Dochertje niet dus voor haar is het niet zo moeilijk. Voor haar een keukentje denk ik maar voor M.....geen idee

11. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Ik heb nu ook al iets voor D.'s verjaardag of sinterklaas gekocht. Hij is in december jarig. Mini Loco via mp. En ja, ik denk ook ver vooruit. Dochtertje is nl. ook rond die tijd jarig. Dus als ik alles pas in november moet gaan bedenken..., dan weet ik zeker dat ze onzinnige cadeaus gaan krijgen. Nu denk ik er beter over na. En voor dochtertje weet ik ook al wat ze gaat krijgen. Een pop. Weet alleen nog niet welke pop en of het sinterklaas wordt of haar verjaardag. En misschien een loopfiets. Dus ik houd nu mp daarvoor al in de gaten.

12. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Hier ben ik ook al bijna klaar met de decemberaankopen voor mijn zoontje. Ik heb al van alles in de aanbieding gekocht, wij vinden het leuk als hij meerdere dingen heeft om uit te pakken :). Komt alleen nog een groot cadeau voor Sint en Kerst bij. Ik wacht nog even zijn verjaardag af volgende maand, zonde om iets dubbel te kopen.

Leuk idee voor de (schoon)ouders is misschien de iBood van vandaag, 2 fotokalenders voor 5 euro (te bestellen tot 30 september), raad eens wat mijn schoonmoeder voor haar verjaardag krijgt? ;)
    Dagaanbieding ? iBOOD.com

13. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik heb met de kinderen op internet gekeken en ze hebben gekozen

Oudste mama ik hoef alleen maar een hele grote poppenhuis anders krijgen andere kinderen misschien niets. Toysxl.nl | Savannah Poppenhuis, Kidkraft | Poppen, Speelsets & Pluche

Middelste wilt een roze skelter Toysxl.nl | Buddy Wit/Roze, Berg | Fietsen & Groot rijdend speelgoed en een playmobile huis (staat al jaren op zolder)

Jongste zo een buitenspeelhuis Toysxl.nl | Picnic On The Patio Playhouse, Little Tikes | Speeltoestellen & Groot Buitenspeelgoed

Wat vinden jullie hiervan?

14. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Hier nog al 1 die al een paar weken ligt te dubben. Ik weet echt niet wat ik voor me 3 kinderen moet kopen, ze zijn ook nog eens jarig in december dus moet dubbel zoeken.....

15. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Onze oudste krijgt met haar verjaardag het playmobilhuis en het zwembad van playmobil.
    Het huis moet ook nog ingericht worden, we hebben al een aantal dingen die heeft ze gekregen omdat we niet op vakantie geweest zijn.
    De rest doen we voor sinterklaas, verder zou ik het nog niet weten.
    Voor onze jongste zal ik het niet weten, ze is dan nog maar 4 maanden, en babyspeelgoed hebben we nog zoveel.
    Dus moet nog even denken wat ik dan doe.

16. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Leuk! Maar in mijn ogen wel hele dure cadeaus. Maar dat moet iedereen voor zich weten natuurlijk.:)

17. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie

Dat klopt maar we zijn vorig jaar verhuisd en hebben nog niet veel in de tuin en de oudste wil eigenlijk al heel lang een barbie huis. Tussendoor krijgen ze van ons ook nooit iets dus daarom krijgen ze in december voor ongeveer dat bedrag aan cadeaus.

18. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@stampertje: dat past heel niet in de zak joh :)

Veel grote merken/winkels doen trouwens in oktober vanalles in de aanbieding zodat er daarna genoeg ruimte is voor al het nieuwe speelgoed dat uitkomt vlak voor de feestdagen.
    Dat scheelt flink geld qua shoppen :)

Hier met Sinterklaas juist wat goedkopere kadootjes. Uiteindelijk gaat het om het uitpakken.... :)
    Elk jaar instrueren we oma's her en der dat we geen enorme manden kadootje willen. Dat is met 4 oma's gewoonweg niet te doen.
    Gelukkig weten ze het nu ook wel... Het is gewoon niet zo leuk als je kleinkind halverwege het uitpakken vraagt of ze niet gewoon naar bed mag :)
    Daar waren ze al snel achter :)

19. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Zie hierboven haha

20. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hehe gord om te zien dat wij niet de enigen zijn.
    Heb ook altijd het idee dat ze volgende dag echt niet meer weet wat ze nou heeft gekregen.

En waar ze vorig jaar het meest blij mee was... Dr nieuwe pyama en sloffen :)
    (en ze heeft echt heel veel leuk speelgoed gehad hoor... Maar mijn afwijking is dat een nieuwe pyama er ook gewoon bij hoort :) )

Deel Deze Pagina