Je favo camping

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door sidmick, 25 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    De vakanties zijn weer voor de meeste voorbij dus misschien leuk ervaringen te delen.
    Vorig jaar waren we in serignan plage, dit jaar altiminico park in italie.
    Voor de zekerheid heb ik serignan weer vastgelegd voor volgend jaar maar daar kan ik nog vanaf. Want eigenlijk weet ik niet goed wat ik wil.
    Een kleinere camping heeft eigenlijk mijn voorkeur maar dan wil ik wel wat glijbaantjes in het leuke zwembad, goede speeltuin, animatie en ruimte.
    Locaties bij voorkeur italie, costa brava of zuid frankrijk

2. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Wij zijn dit jaar op camping Les Fontaines bij het meer van Annecy geweest.

Wij vonden het een fantastische camping. Klein, groen, heel vriendelijke personeel. Er zijn 2 zwembaden, 1 met glijbanen. Er is niet zo heel veel animatie, wel een knutselclub en er worden kleine voetbal- en hockeycompetities georganiseerd, eens in de twee weken is er een vuurwerkshow, de ene keer op Les Fontaines, de andere keer op een nabij gelegen camping. Er is een leuke speeltuin, met glijbanen, schommels, klimding en springkussen.

Oh, geen zuid-frankrijk dus, maar evengoed een aanrader ;).

3. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Bella italia...
    Mooie , wel erg grote camping...
    Maar vonden wij prima!

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    Daar twijfel ik inderdaad ook nog over. Maar is net als serignan en altiminico erg groot. En bij serignan had ik daar geen last van maar altiminico was toch wel heel heel massaal

5. tuc

tuc Niet meer actief

Wij hadden een heel leuke goede gezellige en niet te grote camping aan her gardameer. Camping piantelle.
    Een leuke speeltuin, animatie als je wil bijna de hele dag van s ochtends tot s avonds. Heel actief ook het animatieteam. Het enige wat het niet aan je eisen voldoet is een glijbaan bij het zwembad. Wel een fijn zwembad maar dus geen glijbanen.

De camping ligt wel letterlijk aan het gardameer.

6. kersenflap

kersenflap Niet meer actief

wij gaan al jaren naar el delfin verde, we staan graag bij zee en mijn man zei dit jaar ik merk helemaal niet dat het hier zo groot is. Wij vinden het zwembad trouwens super zonder glijbanen en zo wel was er dit jaar regelmatig een strombaan in het zwembad was leuk voor de afwisseling.

Wij gaan volgend jaar weer

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    Deze heb ik ook bekeken..... recensies zijn zo wisselend op zoover dat ik het lastig vind :( Ik lees vooral veel overlast van pubers

8. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

We hebben tot nu toe 2x gekampeerd. In Nederland. Vorig jaar Hunzedal in Borger en dit jaar De Berenkuil in Grollo.

We vonden de Berenkuil veel leuker. Voor ons volgend jaar weer.

9. kersenflap

kersenflap Niet meer actief

Ik kom hier inmiddels al 18 jaar hebben we laatst uitgerekend en nog nooit overlast gehad sterker nog de camping is zich nu duidelijk aan het toeleggen op de gezinnetjes, ideaal voor de kinderen super veel te doen, wij stonden aan zee waar de jeugd naartoe gestuurd zouden worden, maar echt geen 1 keer jeugd gehoord of gezien waar we last van hadden.

Net als het schoonmaken ook zoiets leuks, de hele dag lopen er schoonmakers rond in de toiletgebouwen, die werken zich geheel uit de naad maar de mensen nemen niet de moeite om hun kinderen te corrigeren, bij mij mogen ze thuis ook geen waterballonnen gevecht of zeepsop gevecht houden op het toilet badkamer of keuken.
    Nee hoor een echte aanrader

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    Oke goed om te horen.... ga ik hem toch op mijn lijstje zetten

11. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Voor ons serignan plage! Vorig jaar 3 heerlijke weken gehad, dit jaar 3,5 week geboekt
    Maar helaas moesten we terug omdat schoonmoeder op sterven lag. Maar voor volgend jaar staat ons plekje van dit jaar weer vast voor 3 weken. Oh ik verlang er zo naar!:)
    We kunnen zo het prachtige strand oplopen, en het zwembad is echt super!

12. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    Bella italia ,maar oudste wil niet meer vanwege minder animatie als in Nederland.
    Dit jaar de paal geweest volgend jaar kleine wolf weer geboekt zijn we ook al eerder. Geweest

13. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.385
    200
    63
    polletjepiek; wanneer heb jij op de berenkuil gestaan? ik ben er laatst ook geweest!

14. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    wij zijn nu 3 x op camping yelloh village mas san josep aan de Costa brava geweest. dit is echt onze favoriete camping. we hebben voor volgend jaar ook alweer een plekje gereserveerd voor 3 weken. kinderen willen niet anders dan daar weer heen.

15. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    Wij hebben het vorig jaar ook fantastisch gehad en dus staat hij.voor volgend jaar ook weer. En ik vind de omgeving ook echt leuk daar. Maar mijn oudste vind de animatie niet zo leuk daar. Bovendien ga ik eigenlijk liever niet 2x naar hetzelfde

16. Frisbie

Frisbie Bekend lid

3 apr 2015
    895
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wat maakt dat je niet nog een keer naar de paal gaat, maar wel een tweede keer naar de kleine wolf? De paal lijkt mij erg leuk ook namelijk. Wij zijn dit jaar naar beerze bulten geweest, vond ik ook een absolute aanrader en hebben al een optie voor volgend jaar.

17. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Wij hebben de camping nooit als groot en massaal ervaren, en wij zaten er eind juli wat toch een drukkeperiode is..
    Maar wij willen ook altijd een grote camping, wij houden daar wel van... dus misschien ervaren we drukte heel anders..
    Ik kon me in ieder geval in de negatieve recensies op zoover niet vinden...

18. Nova1984

Nova1984 Actief lid

31 jul 2015
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bella Italia in Peschiera de Garda,maar ik ging altijd in september...minder druk dus

19. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    Wij hadden zowieso de meest vreselijk staanplaats die er is zo een beetje (precies boven de glijbaan achter de geluidsbox van het zwembad) We konden op de veranda niet eens met elkaar praten.Hebben regelmatig dagen gehad dat we geen ligbed hadden. De ligbedden staan letterlijk tegen de buurman aan en het zwembad vond ik echt een mierenhoop.

20. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Op het kwikstaart veldje
    Hele seizoen

Deel Deze Pagina