Le Grand Dague

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door consider, 10 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ligt eraan waar je zit, als je bij de air trampoline zit vooraan heb je redelijke ruimte

eigenlijk overal vooraan wel wat ruimte maar alles erachter is hutje mutje !

Dit hele stuk is echt niet normaal hoe je daar dicht op elkaar zit

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Dank je voor de foto's 😊, als je zin hebt zou je dan eens een foto willen maken van de plek waar de caravans staan ( dus de eigen caravans) als het goed is staat achteraan ergens een veld met alleen caravans ( je kon kiezen dicht bij t zwembad of juist er ver vanaf) en wij hebben t verste weg veld..
    Ben zo benieuwd hoe de plekken daar zijn..

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    image.jpg

Daar ergens als t goed is ☺️

4. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    sorry ik kan helaas niet voor je kijken wij zijn vanochtend terug gekomen, wij zijn drie dagen eerder naar huis gegaan.

ik weet niet of de sta plekken voor en achter veel van elkaar verschillen maar bij de navajo tenten waren ook sta plekken en die waren echt klein.

edit, ik weet over welke plekken je het hebt denk ik, dit is bij de receptie in de buurt, hier zit geen pad tussen, dat is voor bij de navajo wel, bij waar jij nu aangeeft is een grasveld dat is wel fijn.

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Wij vertekken morgenochtend en komen zaterdag aan!
    Heb er heel veel zin in!!!! Heb waterschoentjrs meegenomen tegen de splinters... Hopelijk willen ze die aan.
    Tot wanneer blijf jij Hipo?

6. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    wij hebben een sta caravan via de camping zelf geboekt, heb nog geen nummer ofzo waar we staan, we zullen het wel zien dan...
    Hoe is het weer er s avonds? heb je lange mouwen nodig?

en ik zag foto's voorbij komen van kinderen met eigen luchtbed in het zwembad, is dit toegestaan?dan nemen we van thuis wat mee! :D

hebben jullie genoten van je vakantie hippo?

7. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Wij zouden zaterdag avond vertrekken maar zijn gisteravond drie dagen eerder vertrokken,

Ga je in een Navajo tent ?

Zo ja.... Dinsdag kwamen er mensen aan die er zaterdag weer uitgaan die zijn op doorreis en die zaten in een prima tent, de beste Navajo tent met meeste kans op schaduw !

Naast tent 334 en 333 is een nieuwe tent gekomen, hier heb je zeker met eventuele party tent altijd schaduw ! Staat niet op de kaart op de kaart is het een eigen sta plek maar dat is nu niet meer, als je ene Navajo hebt zou ik deze zeker aanraden !

Echter heeft deze geen vriesvakje, dat was zo raar, sommige tenten hadden een vriesvakje en sommigen niet dus voor de zekerheid van die invriesijsjes kopen is ook geen overbodige luxe

Wij dachten dat er geen vriesvakje was dus niets mee genomen maar bleken dus wel een vriesvakje te hebben

Gelukkig bij de Lidl voor 85 Cnt kleine invries ijsjes kunnen kopen

8. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Geen idee eigenlijk, onze vakantie zagen we alleen banden in het water

Vakantie vonden wij niet echt geslaagd, doen we nooit weer die camping en ik denk vacansoleil ook niet,

Tafel stond scheef en de poten vielen er onder weg, met regelmaat als de kinderen aan het kleuren waren viel zo de tafel uit elkaar, pas na 4 dagen zeuren en klagen kregen wij pluggen om de tafelpoten weer vast te maken,

Door het pad van steentjes is er echt weinig mogelijkheid tot
    Spelen, als ze wouden balletje overtrappen of badmintonnen dan schoot er er weer een steen in de sandaal of ze struikelden erover, onze kinderen en ook die van de mensen om ons heen ( hun kinderen) zaten onder de wondjes schrammetjes en blauwe plekken.

We hebben betaald voor een preferentie die niet eens mogelijk is dat vind ik ook jammer, niet voor die 5 euro maar ze hadden best
    Kunnen laten weten dat die preferentie niet meer mogelijk was en of ik eventueel een andere preferentie wil kiezen

Als je bij het zwembad bent met bijvoorbeeld 200 man ....... Hebben er misschien 90 een parasol ...... Dat is echt zwaar klote want wij hebben er al twee nodig voor onszelf en drie kinderen die ook graag op het ligbedje liggen.

Verder was de helft van de tent niet compleet en moesten we elke dag terug naar de info balie om aan te geven dat het nog steeds niet klopte,

En dan heb je nog bekkeninstabilleit boven op een berg, wil je naar de wc, bult op en af wil je naar zwembad bult op en af wil je naar restaurant bult op en af moet je weer eens naar de info balie omdat het weer niet klopt
    Moet je bult op en af, ooooh wat een hel en wat een pijn ! Dat draagde dus ook bij aan een leuke vakantie,

Het enige wat ik geweldig vind aan de camping is de animatie, ze zijn geweldig leuk en grappig en lekker gek en de kinderen genieten enorm van ze !

De wc's zijn echt echt echt enorm smerig ! Poep werd uitgestreken over de wc pot en de muren en werd zo 2 dagen niet schoon gemaakt !

Geen wc brillen vond ik ook niet echt fris

Maar terug komen .... Nee wij kiezen volgend jaar onze vakantie iets zorgvuldiger :p

9. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Balen Hippo, een hoop geld betaald en dan dit....

Ik moet de camping met wc brillen in frankrijk nog tegenkomen!

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Jeetje Hipo, wat jammer zeg!!!
    Veel geld betaald en niet zo'n leuke vakantie!
    Tis denk ik ook alles bij elkaar, een hele warme tent zonder schaduw,
    Splinters, niet goed de heuvel opkunnen ivm de zwangerschap etc.

Wij zitten in een stacaravan van Roan, dus niet zo dicht allemaal bij elkaar... Scheelt ook weer en we hebben gewoon airco.

11. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

Ik ken inmiddels ook een aangal gezinnen die gillend eerder naar huis zijn gekomen van Le Grand Dague. Zo massaal, zo dicht op elkaar, zulke slechte service, zo'n slechte uitrusting.

Ik begrijp dan ook nooit waarom mensen voor zoiets massaals kiezen. Wat is daar leuk aan?

12. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Wij hebben er twee heerlijke vakanties gehad, hoor, maar inderdaad wel in een caravan van Roan!

13. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    Jeetje Hippo wat een verhaal, in het begin van het jaar, en voet jaar zoveel positieve verhalen over deze camping maar het lijkt steeds negatiever te worden...
    We hebben geboekt, dus zullen het zelf gaan beleven en we zullen het zelf ook leuk en gezellig moeten maken.
    Wij gaan zowiezo eigenlijk nooit 2 jaar naar dezelfde camping dus volgend jaar iets beter uitzoeken haha

Wij hebben een sta caravan geboekt via de camping zelf trouwens

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmm niet fijn..
    bekkenistabiliteit kan de camping niks aan doen natuurlijk maar niet fijn als je vaak op en neer moet als er dingen niet kloppen oid ..

ik zal het zien..
    we staan indd op een groot grasveld ja

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    N vraagje, moet je een strakke zwembroek aan als manzijnde? Of mag je gewoon een short aan?

16. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Nee daarom zeg ik ook dat het natuurlijk niet bij draagt aan een leuke vakantie waardoor het allemaal al gauw te veel en te zwaar is ;)

Maar dan hebben we het natuurlijk wel alleen maar over heuvels op en af, want de rest van de punten als weinig ruimte qua spelen en parasollen en kort op elkaar en vieze wc's dat blijft natuurlijk ;)

Maar je maakt indd zelf je vakantie, en het was leuk hoor, we hadden leuke mensen om onze tent heen en het zwembad is mooi maar voor het hoogseizoen wel wat te klein, maar 11 dagen was meer dan genoeg ;)

17. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Grwoon shorts :)

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Thanx! :)

Wij nemen onze eigen spullen mee dus dag scheelt gelukkig al irritatie , hopelijk beetje ruimtelijk opgezet daar met de caravans..
    We zullen zien.

19. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Maar alles wat jij opnoemt is gewoon met de simpelste zoektocht via internet te vinden dus dan zul je toch ook denken dat ze zich niet goed hebben voorbereid ? :)

wij hadden er ook geboekt vorig jaar, helaas door autopech nooit aangekomen. Maar dat alles dicht op elkaar staat vindt ik ook wel weer de charme van kamperen :D

20. moi79

moi79 Actief lid

13 jul 2013
    313
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben het daarintegen echt super heerlijk gehad!! Maar goed, wij waren er precies 2 weken voor Hippo. De zaterdag dat Hippo aan kwam vertrokken wij. En dat was precies voor de drukte uit.

Lydia, waar jij komt te staan daar stonden wij ook met de Ottawa tent. Direct naast het pad naar het toiletgebouw. Dat veld is heerlijk! Super ruime plekken en als je een voorkeur aan kan geven dan moet je tegen de buitenrand aan gaan staan. Dan heb je wel bij je ontbijt zon maar vanaf een uur of 12 sta je de rest vd dag in de schaduw.

Vies sanitair hebben wij ook niet meegemaakt. Tja het komt wel eens voor dat je voorganger het vies achterlaat maar er liepen 3 maal daags dames met trolly's van de schoonmaak.

We hebben ook de Navajo tenten gezien en ja, ik had daar echt niet willen zitten. Daar zit je inderdaad niet beschut.

Iemand vroeg nog iets leuks in de omgeving. Le Bournat. Een soort openlucht museum. Een dorpje uit 1900 waar allerlei ambachten worden uitgebeeld en attracties uit die tijd voor kinderen. Heel erg leuk!

Deel Deze Pagina