Normaal zijn wij hele makkelijke mensen, zien geen beren op de weg, elk negatief ding kunnen wij onder de tafel stoppen en alsnog een leuke vakantie hebben, wij irriteren ons niet snel aan dingen. Maar dit ging wel erg ver. Als ze de negatieve dingen nu probeerden op te lossen ook al is het 1 dag later ... Zou je alweer denken ach ze doen tenminste hun best..... Voor een ijsje stonden we letterlijk 30 minuten te wachten terwijl er hooguit drie mensen voor ons stonden, dat vinden wij gewoon slecht Het is niet zo dat wij een enorm slechte vakantie gehad hebben, wij zijn van mening dat je je eigen vakantie maakt, dus we hebben zeker plezier gehad en leuke dingen gedaan, maar de dingen eromheen hadden echt veel beter gekund Animatie kunnen veel campings wel wat van leren die waren echt top en altijd enthousiast met dat warme weer 40 graden en midden op de dag lekker gek doen en dansen, nee dat was echt top
Wij komen morgen.we zitten nu in hotel bij Orléans, we vonden het niks om 1 keer te rijden maar het viel heel erg mee bij Parijs Wij hebben via vacansoleil geboekt hoe is het weer is het warm of regent het?
Oke jullie komen vandaag aan! Wij hadden ook een overnachting in Orleans.... Vond ik ook wel zo prettig. Komende dagen is het iets minder mooi weer. Vandaag hele dag bewolkt, morgen iets beter en woensdag komt er regen. Het is s'ochtends en s'avonds best wel fris dus dan even een vestje aan.
Toevallig parc du val de loire Lydia? Zo ja is het een leuke camping? Le grand dague vonden wij vorig jaar in ieder geval helemaal geweldig. Geniet ze daar!
We zijn er sinds zaterdag . Mooie camping, schone wc's ( beetje jammer alleen dat er geen wc papier is) Gaaf zwembad! Minpuntje vind ik wel dat er op t caravannenveld geen eens een waterpunt is maar dat je hiervoor de berg af moet naar het toilet gebouw..
Dat heb ik ook opgemerkt in de enquete die ik achteraf kon invullen. Ze kunnen makkelijk in het midden van het veld 1 kraantje maken. Voor het vullen van je jerrycan, voor het vullen van een pannetje/fluitketel, voor even je handen af te spoelen na kip snijden of een luier verschonen.
Wij zijn weer op onze terugreis en hebben een hele leuke vakantie gehad. Eerste week inderdaad niet zo warm maar de temperatuur was prima, vanaf vrijdag werd het pas echt warm pff We hebben niet veel gedaan eigenlijk twee kastelen bezocht en twee grotten, sarlat bekeken verder vooral veel in het zwembad. We stonden alleen op een veld mensen met oudere kinderen waardoor mijn oudste geen aansluiting had dat was wel jammer
mamsie mag je ik je vragen hoe de temperatuur in de avond was? had je een vest of lange broek nodig? wij gaan binnenkort, dan weet ik wat ik een beetje mee moet nemen. weet je toevallig ook nog waar de kastelen stonden? dat vinden wij ook leuk om te kijken!
Wij zijn vandaag terugkomen van 11 dagen Le Grand Dague en zaten in een stacaravan. Nicole: Castelnaud is wel een aanrader en Le Bournat is ook leuk om heen te gaan. Verder zijn wij nog naar grotten van Villars geweest en Brantome wat men het Venetië van Frankrijk noemt. Verder is Perigueux ook leuk om heen te gaan (ongeveer 15 min rijden vanaf de camping) Temperatuur daar vind ik erg wisselend. Ik zou zeker een vestje meenemen voor s'avonds al had ik hem zeker niet iedere avond nodig. Wij hebben een top vakantie gehad Als je verder nog iets wilt weten.....vraag maar raak
Het koelt wel snel af savonds, ik had wel een vestje nodig op sommige avonden dus die zou ik sowieso mee nemen. Ook voor de ochtenden trouwens dan kan het ook best koud zijn. Snachts was het ongeveer 15-20 graden, als het overdag 35 gr is geweest scheelt het best veel Wij zijn ook naar castelnaud geweest en naar les milandes, de laatste heeft een roofvogelshow erbij Sarlat is ook leuk en mooi, het kan heel druk zijn maar wij waren er op een regenachtige dag Wij zijn naar de grotten van rouffignac geweest, je ziet tekeningen van de prehistorie en rijdt er met een treintje door
Wijn hadden nog wel naar een kasteel gewild die in de grotten is gebouwd maar daar zijn wij niet aan toe gekomen. Ik weet niet meer hoor die heet. Die lag in eyziers?? Ik weet niet meer hoe ik het schrijf
dankje voor de tips! daar kunnen we zeker wat mee nog meer tips die we zeker moeten doen, of juist niet moeten doen? wij huren er een sta caravan, bij de camping zelf geboekt Is het handig om voor zoonlief (bijna 3) de loop fiets mee te nemen zodat hij wat rond kan op de camping?
Ik zou het wel mee nemen wij hadden er ook een bij en daar is veel gebruik van gemaakt vooral de bergen afracen vond mijn zoon erg leuk
Jacquou Parc vonden wij ontzettend leuk. Wij stonden 2 jaar geleden op een camping in Les Eyzies, redelijk in de buurt van Le Grand Dague. Wij vonden Gouffre de Padirac (grot) erg mooi. Ligt vlakbij Rocamadour wat ook een prachtig stadje is. Wij gingen eerst naar Forêt des Singes, een parkje met apen die je kan voeren. Daarna liepen wij naar Rocamadour via een slingerend pad (de pelgrimsweg) langs kapelletjes naar beneden waar je dan in het stadje uitkomt. Erg mooi! Is alleen wel 1,5 uur rijden vanaf deze camping, maar echt de moeite waard! De stad Domme is ook erg mooi.
Hier ook helemaal actief met de loopfiets ! ☺️ Het speeltuintje waar over gesproken werd en niet gebruikt mocht worden werd hier volop gebruikt trouwens ! ( op t grote veld) Kraantje hebben we gevonden trouwens op het caravan veld! Staat helemaal achteraan bij t speeltuintje ongeveer .. Verder hier ook castelnoud een aanrader!