Le Grand Dague

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door consider, 10 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    Is het ook nodig om al mega vroeg aan het zwembad te liggen wil je een stoel hebben?of valt dat mee?
    en voor die wijwaterbaan, mondt je daar een opblaas band voor meenemen of gewoon zo vanaf?mag mijn bijna 3 jarige er ook vanaf?

dankje voor alle tips, ik heb mijn lijstje klaar liggen :D

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Ja echt n ramp van mensen die in een dikke rij voor de poort staan om bedjes te reserveren en vervolgens uren later terug te komen..! Vreselijk!

De waterbaan moet met band maar kan ook zonder, m'n zoontje van 2,5 vind m ook geweldig ! ( wel samen met mij/ papa niet alleen)

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Als mensen er 1,5 uur later nog niet zijn haal ik de handdoeken er gewoon af! ( gister bijv. Ik was er 11.00 , vrienden van ons 10.15 en om 12.00 nog niemand gezien.. Toen de handdoeken eraf gehaald en ze kwamen pas om 16.15!!! )

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    image.jpg speeltuin

5. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    Is dat de beruchte speeltuin?
    Oh dat word dus aan sluiten in de rij s morgens vroeg.bah bah zo'n hekel aan maarja een bedje is toch wel fijn bij het zwembad

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Denk dat hippo die bedoelde..
    Maar deze mag wel gewoon gebruikt worden hoor

7. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Inderdaad dat die bedjes al bezet zijn zo vroeg vind ik ook raar en onbeschoft eigenlijk maar wij hebben ook handdoeken eraf gehaald als we een paar uur niemand zagen.

Wij hadden onze tent vlakbij dat speeltuintje mijn oudste zoon heeft er veel gespeeld

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Nou idd wat vreselijk zeg die mentaliteit van bedje reserveren en dan pas s'middags een keer aankomen kakken echt super irritant en aso. Verder ook onnodig dat mensen die bijvoorbeeld 3 kids zijn 5 bedjes gaan nemen terwijl de kids hele dagen in het zwembad liggen......echt een soort all inclusieve gebeuren.

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Indd ja gebeurde hier ook, en dan zeuren dat wij ons handeltje ervoor op de grond legde zodat de kids er niet langs konden... Daaggh!!

10. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    En hoe is het daar? Wij komen zaterdag aan, heb er echt heel veel zin! Hoe zijn de weersverwachtingen? Ik heb wel een app daarvoor maar iemand die op dit moment op de camping is heeft miss een beter beeld.

Wij hebben een sta caravan zonder linnenpakket maar moet ik dan ook dekbedden en kussens meenemen? Kon dat zo niet vinden..

Hoe is de bezetting op de camping? Vind het wel leuk als er nog wat bedrijvigheid is, ook voor onze dochter.

Nog dingen die ik echt niet moet vergeten mee te nemen?

Veel plezier voor degene die nog op de camping zijn!

11. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    zo, wij zijn weer thuis van 10 dagen la grand dague, wij vonden het een leuke camping!
    ja het was zeker de eerste dagen nog erg druk, zeker bij het zwembad en in het klim ding, soms wat te druk voor onze bijna 3 jarige zoon... maar het werd gelukkig steeds rustiger!

de speeltuin achter het kampeer terrein was gewoon open, verder vonden wij dat er weinig leuke zandbakken/speeldingen waren, een lege zandbak en een rond draai ding was zo'n beetje alles...

de omgeving was wel erg mooi, alleen sommige dingen wel wat verder rijden, maar dat hadden wij er wel voor over.

wij hadden een sta caravan via de camping zelf geboekt en zaten aan de rand, keken uit op het voetbal veld, prima dus! sommige stonden wel erg dicht op elkaar idd! vanuit je veranda had je 3 meter gras en keek je tegen de achterkant van de volgende caravan aan...

Deel Deze Pagina