Zou iemand voor mij willen kijken wat een beetje mooie staanplaatsen zijn? Wil er Denk ik volgens jaar heen maar wel een ruime plek hebben met schaduw
Wij zijn er 3 jaar geweest achtereen. Ik heb hier een plattegrond met nummers liggen. Kan morgen wel even een foto maken. Wij stonden tegenover de oploop van het strand heel mooi. Alleen..moet je direct boeken zodra het kan. Ik dacht as oktober of november. ( En dan voor volgend jaar boeken) Je kunt alleen geen exacte plek kiezen. Dat kan alleen als je er bent, en bij weggaan aangeven welke plek je wilt. Zo hebben wij onze voorkeur vastgelegd. Ik zou sowieso voor het Plage gedeelte gaan ( dichterbij het strand) ipv het phare Quest gedeelte, ligt iets verder naar achter. Plaats morgen ff foto
Als je de kaart zo voor je hebt liggen heb je laat maar zeggen aan de bovenkant het strand en de zee. Wij hadden dus P71 recht tegenover de oploop van het strand, heerlijke grote plek. Wij hebben ook P49 gehad, precies achter de duinen, dat was onze eerste keer Serignan Plage, ook fijne plek! Alles in het blauw (links bovenaan) zijn de Plage plekken dus de P en de R plekken. ( Die oranje tussendoor zijn ingerichte tenten als ik het goed heb) Het hele vlak groene plekken met de S of T zijn Phare Quest plekken. Maar dat gedeelte zou ik persoonlijk niet willen staan. Het is allemaal wat verder weg, ik weet niet..voelde niet fijn (voor ons dan) Je ziet links en rechts ook nog een apart strookje groen, S82/S97 en P94/P141 dat zijn Confort plekken. Die zouden echt ruimer moeten zijn. Ze zijn vrij smal en heel diep ik vind het geen meerwaarde hebben die plekken ten opzichte van de Plage plekken en zeker ook niet groter. Eigenlijk zijn alle Plage plekken ruim en als je aangeeft dat je met camper/caravan komt houden ze daar rekening mee. P40/P43 zijn wat kleiner en P55 op de hoek is ook niet echt fijn denk ik. Het strand is op die plek heel diep (wat berichten terug heb ik foto's geplaatst) De zee loopt langzaam af, dus ideaal voor kinderen. Wij zijn geweest met ruime camper, met grote voortent, extra tent en flinke tuinset. En nog zat ruimte er omheen, echt prima dus