Ik heb morgenavond een date We weten alleen nog niet wat we gaan doen. We spreken in de avond na het eten af. Wie heeft een tip? Of weet een leuke locatie om naartoe te gaan? Ik ga liever niet naar een standaard café oid maar een lounge of iets in die richting is misschien wel leuk. Maar iets totaal anders kan ook nog! Ik woon zelf in omgeving Rdam en hij omgeving Utrecht dus alles in deze steden en daartussen vind ik prima
Leuk, alvast veel plezier!! Is Den Haag te doen? Daar hebben ze een supergave loungebar waar je ook kan eten enzo. Ben er zelf nog niet geweest maar het staat wel op mijn lijstje om een keer een high tea te gaan doen 😁
Wat mij betreft wel SDonya, zal hem ook eens vragen. Hoe heet het daar? Ben sowieso wel regelmatig in Den Haag dus ben wel benieuwd!
Het heet the penthouse. The Penthouse - Unieke evenementlocatie in Den Haag Mochten jullie dit kiezen dan ben ik zeeeer benieuwd hoe het was!
Wauw gaaf zeg!! Alleen zie ik dat het voor hem ruim een uur rijden is, dus denk dat dat 'm morgen niet gaat worden. Wil er wel een keer naar toe, ziet er echt supergaaf uit! 😍
veel plezier ik vond gauchos (die in de haven ) zelf wel leuk. Niet heel bijzonder qua uiterlijk, maar wel lekker relax qua sfeer
Bedankt allemaal! Ik begin nu een beetje zenuwachtig te worden Gauchos is echt een restaurant toch? Wij willen niks gaan eten vandaag. Misschien een andere x als er een vervolg komt
Veel succes/plezier vanavond! Hebben jullie al besloten waar jullie heen gaan? (heb helaas geen tips voor je)