Wie o wie kan mijn campings aanraden aan het gardameer? heb 3 kinderen van dan 1, 6 en 10 jaar oud ik zie namelijk de bomen door het bos niet meer
Wij vonden Altomincio Family park heel erg leuk. Prachtige, ruim opgezette en schone camping, mooie zwembaden (met zachte bodem en leuke glijbanen), heel veel speeltuinen, goede voorzieningen. Het is wel een vrij grote camping en wij zaten er in het voorseizoen, dus ik kan me voorstellen dat het in het hoogseizoen erg druk kan zijn.
Altomincio is een heel mooi park maar heeft ook veel verschil in hoogtes. Ik heb daar een tijdje gezeten toen de camping nog gesloten was maar het zag er erg mooi uit. In die tijd werkte ik op Bella Italia een grote camping wat erg vlak is. Groot aanbod aan kinder animatie maar dat zal op altomincio ook zijn aangezien dat echt als kindercamping bekend staat.
Staat het Gardameer vast als bestemming? Wij kregen namelijk Lagio Maggiore en dan camping Isolino als tip, leuk voor de allerkleinsten en ook voor wat grotere kinderen.
Wij zijn de afgelopen 10 jaar op camping Bella Italia in Peschiera del Garda geweest omdat daar zoveel voor de kinderen te doen is. Camping piani di clodia in Lazise hebben we ook 1 jaar gedaan. Was voor de volwassenen een leukere camping maar voor de kinderen is Bella Italia het einde.
camping piantelle! Wij stonden er met eigen kampeermiddel, maar ze hebben ook stacaravans en huurtenten. Echt een superleuke camping. Zijn er 2x geweest en gaan er misschien nog eens terug heen.