Le Serignan Plage

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Peace, 29 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ja, het type is Mango en ze staan redelijk valk achter de receptie. Zwembad is nog geen 5 minuten, strand max 10. Caravans zijn ruim, 3 slaapkamers, apart toilet, grote deels overdekte veranda, airco en grote keuken. Daarnaast staat Roan met dezelfde caravan, alleen heet het type dan Excellent.

2. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.809
    5.946
    113
    Vrouw
    Serignan plage, wat een topcamping!
    Wij zaten in de cabane Jardin, geweldig, wat een leuk huisje :)
    Heel veel ruimte er om heen.

Zo fijn dat je zo het strand oploopt, ipv eerst in de auto stappen..
    Toegegeven, de zwembaden zijm niet super groot, maar het kinderbad is wel erg leuk, ook voor de kleintjes. En eerlijk gezegd,
    als ik het vergelijk met andere campings waar we geweest zijn...
    In het hoogseizoen is het overal druk.
    De kinderdisco was hardstikke leuk, kidsclub prima.
    Kortom, een echte aanrader, deze camping!

3. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Thnx! Deze stacaravan klinkt erg aantrekkelijk.
    Heb nog een paar vraagjes, sorry hoor :)

-Zit je een beetje vrij op je terras?
    -Heb je een beetje ruimte om je caravan heen? Voor bijvoorbeeld een klein badje? En ligt er gras of zand omheen?
    -zijn de caravans schoon?

4. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Thnx voor alle reacties dames!

5. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Wij hebben een cabane jardin geboekt. Ik houd wel van wat luxe :)

Voor onderweg: vorig jaar zijn wij naar Sete geweest en hebben toen onderweg overnacht bij het Novotel in Beaune. Heel mooi fris hotel, waar kinderen tot 16 gratis op de kamer van de ouders slapen. En oh ja, een zwembad. En een Mac in de buurt.

6. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Ja dat is zo ideaal dat je zo het strand oploopt, als je tussendoor even terug wil om wat op te halen of wat dan ook, je loopt zo even heen en weer.
    Ik vond het zwembad trouwens niet klein, het speelgedeelte is echt te gek voor kleintjes. Onze zoon van 11 vond het trouwens ook nog helemaal leuk;) Onder het mom van even met mijn kleine broertje mee...haha

7. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Wij zijn ook twee keer op serignan plage geweest,
    Op een kampeerplek, 1 keer bij het strand gedeelte ne de tweede keer in het nieuwe gedeelte. Nadeel van het nieuwe gedeelte is ind geen schaduw en dus heet! Iets om rekening mee te houden als je een kampeerplek heb, extra parasol!
    We hebben beide keren een super vakantie gehad!
    Ik vnd het zo ideaal, zo dichtbij het strand, een mooi strand, zelfs top hoogseizoen plek zat, en geen gestruikel over handoeken.
    Het zwembad is ook mooi! Vooral het nieuwe kindergedeelte, prachtig, en ook daar vind ik de drukte wel meevallen, ja het is druk, maar waar niet in het hoogseizoen.
    Wij zijn echte strand mensen, dus om 10 uur met lunch mee naar t strand, om vervolgens na 16 uur af te koelen in het zwembad, wat dan ondertussen toch iets rustiger is!

Sanitair echt een plus punt, mooi en schoon.

Animatie ook erg leuk, elke avond wel een show!

Leuk speeltuintje bij het centrum.

Enige nadeel vind ik toch wel de grote van de camping. en dan niet het aantal kampingplaatsen, nee de afstanden. Het is best veel lopen op de camping, en ind. ik heb tijd zat, maar op deze camping kunnen kinderen pas op latere leeftijd echt alleen iets ondernemen, gewoonweg omdat alles zover weg is.

Wij kiezen nu de komende 2 jaar voor een iets kleinere camping, maar gaan over een aantal toch zeker terug naar deze geweldige camping!

8. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    geen probleem, hoor!

-Zit je een beetje vrij op je terras?
    De caravans staan in een laantje en dan met allemaal dezelfde kant op. Je kijkt dus naar de achterkant van de volgende caravan. Er tussen staan wat bomen. Ik vond het redelijk vrij zitten, je kijkt niet op het bord van je buren
    -Heb je een beetje ruimte om je caravan heen? Voor bijvoorbeeld een klein badje? En ligt er gras of zand omheen?
    De veranda is sowieso vrij groot, daar kan al makkelijk een badje op. Voor de caravan heb je ook nog een meter of twee- drie, maar het is geen gras , maar een soort mengeling van gras, steentjes, bosbodem etc.
    -zijn de caravans schoon?
    Ja, ik vond van wel. Ook is er een gastechtpaar dat zorgt voor het onderhoud en je kunt bij hen ook schoonmaakmiddel, bezem en stofzuiger lenen.

Zoals gezegd, heeft Roan dezelfde caravans. Alleen heb je daar dan nog een tv, maar die heb ik niet gemist ;)

9. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Dankjewel!! :)

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Wij zaten in een caravan van vacansselect. Deze staan ook bij de Roan caravans. Hier heb je wel gras op je terras. Je hebt een veranda en daarvoor nog best een aardig stukje vrij "tuin" met een ligbed en twee relaxstoelen.
    Wij vonden de camping en omgeving fantastisch en dan vooral het zo naar het strand lopen, de winkels op de camping en natuurlijk het zwembad. De animatie viel ons alleen erg tegen. De mini disco waren allemaal onbekende liedjes en het leek erop dat het meer voor de lol van het animatieteam was dan voor de kids. Ook de kidsclub was erg druk en simpel (geen leuke knutselwerken enz maar bv muziek maken oid) Onze dochter gaat erg graag naar kidsclubs normaal gesproken maar in 3 weken serignan plage is ze slechts 2x geweest

11. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Deze camping is ook bij ons erg in trek.. maar we twijfelen nog.
    Ik heb hem nu gezien bij vacanceselect.

Ik heb alleen nog een paar vraagjes:
    - Heb je ook leuke dagjes uit in de omgeving? wat ook leuk is voor mijn dan 3 jarige dochter...
    - Weet iemand of het in september nog goed weer is? we willen begin sept gaan...

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ben ook wel benieuwd naar tips! Wij gaan een weekje volgende zomer.

13. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Valras plage is een leuk plaatsje om even een boulevard te pakken en een hapje te eten, heeft ook een leuke kermis 's avonds.Heeft ook een leuke (maar drukke!) markt.
    Carcasonne is een echte aanrader.
    Barcelona is best aan te rijden voor een dagje (2.5 uur)
    Montpeiler is een leuk stadje net als beziers.
    Verder is er naast de camping een manege waar onze kids graag reden en er is wekelijks een circus naast de camping.
    Natuurlijk is Cap dágde leuk maar besef wel dat de weg daarheen de gehele dag vol staat met file

14. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Ik denk dat er zoveel te beleven is op en rond de camping dat je in een weekje amper op pad gaat/hoeft.
    Wij waren 3 weken dus dan stap je wat vaker op

15. tuc

tuc Niet meer actief

haha straks half zp tegelijk op die camping

16. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.659
    1.419
    113
    Wij vonden dus beziers echt helemaal niks aan, vies en grauw en druk en veel dingen waar aan gewerkt wordt, nee niet ons ding, montpellier was inderdaad leuk, het aquarium daar vonden wij ook leuk om te zien en hebben we ons echt een uurtje of 5 vermaakt, we hadden regen ;).

Het safaripark in sigean is erg de moeite waard, gewoon heel mooi en groots opgezet, zeker ook het dierentuin deel.

Carcassonne is prachtig, en het spookhuis is zeker ook een aanrader

Wij zijn nig een dag naar collioure geweest, vonden wij een prachtig plaatsje.
    Ford ste Elme was daar erg mooi met mooie uitzichten en van binnen.

Het pony rijden vooraan en het circus was ook zeker leuk.

Valrasplage ook leuk

En goges 'd heric vonden wij erg mooi allemaal watervalletjes en rotsne, vooral je zwemkleding niet vergeten ;).

En dan vereet ik nog bijna de tempeliersroute, die is er niet ver vandaan je kunt daar ook met de vaylorail (weet niet zeker of ik het goed schrijf dus maar even zoeken) en wij hebben een groot deel van de tempeliersroute gereden je komt dan zulke mooie gebouwen en kasteeltjes tegen en mooie plaatsjes. Zeker ook de moeite om te doen als je tijd genoeg hebt.

17. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    wow al veel reacties opeens! Klinkt goed allemaal! We moeten echt snel gaan boeken nu want echt al veel is weg. ik word steeds positiever!:D

Niemand ervaring met het weer in september?

18. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja klopt wel maar we vinden het ook wel leuk even een plaatsje in te gaan. Al is het maar 2 keer. Ik heb het na een week meestal wel gezien op een camping (ook op een grote camping), dus we gaan na een week nog naar een andere camping. Voor de afwisseling en we zitten de 2e week op een goedkopere camping, maar wel een wat luxer huisje :). Gaan naar le Serignan plage met onze Eigen tent.

19. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Heb net ook bij Vacance Select gekeken, wordt zo wel steeds lastiger ;)

Twijfel nu tussen:
    -Balneo (campingsite zelf)
    -rent-a-tent
    - Vacance select

Ik vind het fijn als er om onze caravan gras ligt ivm kruipende of net lopende zoon van 14 maanden

20. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Ik twijfel ook nog tussen balneo of vacanceselect. rent a tent is al vol rond de tijd dat wij gaan...

Zal er bij balneo geen gras liggen denk je?

Deel Deze Pagina