Leuk om te lezen! Zie dat onze tweede camping van deze zomer ook op de lijst staat, een plaatsje eronder ANWB Campings van het Jaar 2015 - De mooiste camping voor gezinnen met jonge kinderen (tot 12 jaar)
Wij gaan ook in juni! Ben dan zo'n 25 weken zwanger en 1e knul is dan ruim 2. Heb er nu al mega veel zin in!
Is er ook weleens iemand in mei geweest? De kinderen hebben twee weken schoolvakantie dan. Lijkt me leuk om dan wat verder weg op vakantie te gaan. Bijv 10 dagen op deze camping. Zou het weer dan al lekker zijn?
Ja in de meivakantie, die hier gewoon 3 weken duurt , en dit keer via luxcamp geboekt die waren goedkoper deze tijd van het jaar . Maar ja wij gaan ook weer al helemaal zin in, Quinten ook die vraagt telkens wanneer we weer naar die camping aan het strand gaan, hopelijk hebben we ee beetje mooi weer zodat we nog een keer kunnen zwemmen
Heel eerlijk geen flauw idee maar de actie was te goed om te laten liggen, 200 euro voor 2 weken inclusief annuleringsverzekering . En een berichtje achter laten zal mijn best doen hihi. Leuk dat jullie ook weer gaan, ik zei je toch een prachtige camping.
Volgens mij zitten wij ergens achteraan op de camping, maar het kan me niet zoveel schelen eigenlijk. Ik hoop alleen dat de autorit (heen 25 weken zwanger en terug 27 weken) niet te pittig gaat zijn... Ik ben de enige chauffeur. We rijden het wel in 2 keer met een overnachting. Vorig jaar naar de cote d'Azur ging het prima. Ik ben benieuwd!