Dat hoop ik ook, wij gaan volgende week naar serignan plage. Maar eerst gaan wij op ongeveer 1000 km een tussenstop van 2 dagen maken zodat het laatste stukje nog maar een paar uurtjes rijden is. Wij rijden van woensdag op donderdag ik ga maar ff heel goed het nieuws id gaten houden, en idd anders stukje omrijden Wanneer ga jij?
Nu ik dit hier allemaal lees baal ik nog meer .. Wij hebben door omstandigheden deze reis moeten annuleren Wellicht volgend jaar een nieuwe poging.
Oh wat jammer, het is echt een topcamping. Als je in de gelegenheid bent volgend jaar is het echt een aanrader. Wel op tijd boeken
Had op internet veel goede dingen gelezen en leek me erg leuk voor de kleine ook. Enige puntje waar mijn man over viel waren de zwemshorts die niet mogen
Oei dat heb je dan niet helemaal goed gelezen denk ik. In het gewone zwembad mag je gewoon je zwemshort aan. In het balneo gedeelte (dat zit op een andere plek op de camping) en is voor 16 jaar en ouder daar moet je wel een strakke zwembroek aan. Dus wat dat betreft had je dus gewoon kunnen gaan
@dream, had je goed glezen hoor, die grote zwembroeken mogen inderdaad niet hoe streng er op gelet wordt wisselt nogal eens. Maar officieel mogen ze niet maar de wat kleinere wordt vaak niet heel moeilijk over gedaan.
Maar vorig jaar heeft mijn man ook gewoon zwembermuda's aangehad en daar heeft niemand wät over gezegd?
Het zou ook nog een optie kunnen zijn om via Millau en Clermont-Ferrand te rijden. Zo rijden wij namelijk terug naar Zoetermeer....is qua kilometers zelfs iets korter, maar door de bergen dus wat minder snel (maar wel sneller dan achter een blokkade staan ) Prachtige route trouwens!
Mijn man en zoons hebben 3 weken lang vorig jaar zwembermudas aangehad, wel tot halverwege het bovenbeen. Nooit iets van gezegd. Nouja ze hebben er een zwembroek onder dus mocht het ineens niet meer mogen
Wij waren er in de meivakantie, en bijna iedereen liep gewoon in een bermuda. Nergens gezien of gehoord dat het niet mocht.
Wij overnachten eerst 2 nachten bij een kasteel net onder Clermont-ferrand hebben we vorig jaar ook gedaan, maar ik las dat daar ook alles afgezet was. Nouja het duurt nog een kleine 6 dagen voor we gaan, hopelijk is het dan opgelost en anders idd via Zwitserland?
wij gaan die week erna, dinsdag vertrekken, tussenstop bij Dijon en dan woensdag naar Serignan. ik dacht slim te zijn door de weekenden te vermijden. komen die boeren nu
Staat netjes vermeld bij de ingang van het zwembad op het regelementen bord, waar ook oo staat dat je geen strandbal mee mag . Zoals ik al eerder zei officieel mag het niet of er echt iets van gezegd wordt zal van degene die toezicht houd afhangen en waarschijnlijk ook van de drukte, wij hadden voor de strandbal gevraagd van mag het nu wel of niet en daarvan gaven ze ook aan officieel niet maar als het niet te druk is en het geen overlast geeft laten wij het toe, in het hoogseizoen hielden ze zich strenger aan de regels werd mij verteld.
Wij ook helaas. Hadden er nu moeten zitten Maar goed, misschien volgend jaar, nu nog niet zo de behoefte om te boeken en ik durf niet zo goed , we zien nog wel. Eerst ons geld nog terugkrijgen
Wat jammer dat je vakantie niet is doorgegaan. Maar waarschijnlijk is het geld terugkrijgen geen probleem toch, als je een annuleringsverzekering hebt afgesloten?
Nee is op zich het probleem niet, maar duurt altijd zo lang. Ik heb 3 weken geleden de laatste papieren aan het dossier toegevoegd, was sowieso een heel gedoe, maar goed. Over een week ga ik wel mailen