@lynn, het wordt nu wel erg technisch , maar hebben jullie nog een speciale boor oid gebruikt om het op de hangen? want zo'n keilbout is best breed. en het schijnt dat je hier moeilijk door het beton heen komt.
haha heel technisch! Nou onze keilbout had een doorsnede van 15 mm dus hebben we een 16 mm boor gebruikt, op zich was het bij ons goed te doen, mijn vriend was snel door het beton heen. Waar je dus op moet letten is de doorsnede van de keilbout en dan je maat boor daarop aanpassen. Als je het niet zeker weet vraag het even na bij een winkel (niet de karwei ofzo want daar snappen ze er zelf weinig van heb ik gemerkt, wij zijn bij een speciaal zaak geweest, een ouderwetse ijzerwaren zaak )
heb zojuist de bout gehaald. zal 'm even opmeten en dan een bijpassend boortje halen. kan niet wachten tot alles klaar is.. maar de wieg moet nog besteld hoor, mijn vriend wil eerst even kijken of het hier lukt met de bout en dan bestellen we de wieg.. jullie hebben er nog een karabijnhaak tussen toch? ik heb een keilbout waar een haak aan zit, dan is dat denk ik niet nodig?
@lynn, sorry, laat maar.. ineens viel het kwartje. heb mijn haak omgeruild voor een dichte en er een karabijnhaak bijgekocht.