kan ik zwanger zijn?????

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door devilangel, 18 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. devilangel

    6 mrt 2006
    97
    0
    0
    huisvrouw
    enschede
    hallo
    ik heb een vraag ik moet deze week ong worden en ik heb heel veel symptomen zoals steken onderin me buik en van onderen
    hefige zuur branden tot zeers aan toe last van me borsten en
    af en toe beroert?????????
    wie oh wie herkent dit kan iemand mij vertellen of dit kan dueten op een zwangerschap???????????????????



    alvast bednakt voor de reaktie's groetjes patricia
     
  2. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    allemaal dingen die kunnen duiden op een eventuele zwangerschap, maar een goede raad probeer met beide benen op de grond te blijven staan.

    er zit niks anders op dan af te wachten of de :evil: weg blijven of niet.

    succes :D
     
  3. devilangel

    6 mrt 2006
    97
    0
    0
    huisvrouw
    enschede
    dank je ik zal het proberen maar wel moeilijk hoor
    jij ook succes he
    xxpatricia
     
  4. Amira

    Amira Actief lid

    30 jan 2006
    230
    0
    0
    Ik had/heb nog steeds og gevoel. Ik heb geen echte krampen gehad zoals bij een og, maar wel het gevoel dat ze elk moment kunnen komen.

    Je kan niks anders dan wachten eigenlijk
     
  5. devilangel

    6 mrt 2006
    97
    0
    0
    huisvrouw
    enschede
    jah je kunt ook niks anders doen dan wachten ik heb net 2 test gehaalt in 1 verpakking is goedkoper ik ga morgen vroeg even proberen
    ik hou het nie meer uit hoor ik kan heel moeilijk wachten maar jah ik zal vast wel niet de enigste zijn :)
    jullie horen het zow gauw mogelijk wat er uit is gekomen okeej


    xjes patricia
     
  6. patje

    patje Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    spannend meid, succes met testen!!
     
  7. sancho

    sancho Actief lid

    13 apr 2006
    391
    0
    0
    [Hoi,

    Nou ik herken alles hoor.... al die klachten ik heb hetzelfde :( gisteren getest maar negatief zoals je ziet 3 dagen overtijd heb nog steeds de krampen met vlagen dan.... morgen ga ik maar nog eens testen.weet het ook niet meer. heel veel succes

    Groetjes sandra :)
     
  8. ahyshatv

    ahyshatv Lid

    19 apr 2006
    85
    0
    0
    Hoorn
    veel succes meis ik heb de teste met 5dagen overtijd gedaan clearbleu die kan je gebruiken na de eerste dagdat jeongesteld moet woorden....
    ik hbe zelf simtoonen van buikpijn als je ongsteld moet gewoorden en dat heb ik nog steedsa ben nu ongeveer 8 weeken zwanger en heb gehoort dat die buikpijn kan door zetten tot je 13e week maar ja weet niet zeker vedder gevoelige boorste miselijk zo nu en dan..maar ja kan nu ook door zenuwen komen ...van het hopen .....
     
  9. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    wat spannend meis!! ik hoop echt voor je dat je postitief test!! hou ons op de hoogte!!
     
  10. nique

    nique Actief lid

    27 feb 2006
    197
    1
    0
    En heb je al getest?

    greetz Nique :)
     
  11. Niet meer actief

    Ik was ook al een anderhalve week misselijk, en steken in mijn borsten.Mijn borsten werden dit keer niet gespannen terwijl dit altijd het geval is voor mijn ongi. Ik had ook al een week lang steeds dezelfde droom, namelijk dat ik op mijn verjaardag zou bevallen. Dus ik heb afgelopen zaterdag meteen toen ik wakker werd een test gedaan. Ik heb 3 dagen voor mijn nod getest met de clear blue met een vette plus!!!
    Ik hoop voor jou dat het ook raak is!!! Ik duim voor je
     
  12. devilangel

    6 mrt 2006
    97
    0
    0
    huisvrouw
    enschede
    hallo
    allemaal ik heb getest eergister en kwma niks uit
    ik moet nog een paar dagen wachten tot ik wel of niet
    ong word ik laat het jullie weten of ik word of nie okeej allemaal
    ik moet wel zeggen dat ik heel zenuwachtig ben hoor
    heb nog steeds last van mijn borsten en krampen met vlagen
    bah word er gek an is niet leuk meer hoor bleeej
    kan wel janken :(
    maar ik laat gauw weer wat van me horen bedankt allemaal voor jullie tips en steun

    xxxpatricia
     
  13. Ayla

    Ayla Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Oh wat spannend zeg! Veel sterkte met wachten meid!
     
  14. marjan72

    marjan72 Actief lid

    3 sep 2005
    162
    0
    0
    Leeuwarden
    Dat ongi gevoel heeft bij bij aangehouden tot bijna 6 weken. Nu heb ik het eigenlijk niet meer. 3 dagen voor NOD had ik al positieve test en de reden dat ik zo vroeg al testte was omdat ik mij anders voelde dan anders en niet vanwege ongigevoel. Ik was met name al een hele week duizelig en voelde mij "gammel" alsof ik ziek zou gaan worden, maar het zette niet door.

    Helaas kan je ongigevoel alle kanten op en de gevoelige borsten ook, er zit niets anders op dan afwachten en over een paar dagen weer opnieuw testen of bij je HA langs gaan als het nog lang duurt.

    Ik wens je inelk geval sterkte toe hoor.

    Liefs Marjolein
     

Deel Deze Pagina