Ik ben helemaal weg van het Leander meegroeibedje: http://www.swiss-miss.com/wp-content/uploads/legacy/photos/uncategorized/leander.jpg deze dus . Ik zou hem heel graag willen hebben, maar helaas is hij ontzettend duur (800 euro als je een goede aanbieding hebt). Weet iemand of er een goedkoper soortgelijk bedje bestaat?
Hij is heel wat anders, maar die van stokke zal ook niet goedkoop zijn? Vier bedden in één. Persoonlijk vind ik 800 euro nog meevallen als dat compleet is. Zou je een wieg, ledikant, peuterbed en eenpersoonsbed rekenen ben je zeker zoveel kwijt. Hij is wel heel leuk trouwens!
Dank voor je reactie . Die van Stokke hebben we ook overwogen, die is al met al inderdaad maar net iets goedkoper. Het is trouwens geen eenpersoonsbed, dat kleuterbedje is de grootste stand... Maar inderdaad, als je het door vieren deelt valt hij iets meer mee... Ik weet trouwens ook niet zeker of bijv. het matras en het tussenstuk enz voor het kleuterbedje ook meegeleverd zijn bij die 800 euro. Dat is bijvoorbeeld bij Stokke het geval, daar moet je ook allerlei dingen nog los bijkopen (tussenstukken, matrassen etc.). Stokke is, als je alleen het ledikantje koopt, geloof ik rond de 450 euro.
Marktplaats.nl > Leander bed kompeelt Nieuw White wash - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Bedden Hier staat 800 euro inclusief matrassen!! Op mk zelf staat niet zoveel. 1 a 2 maar biedingen staan al op 400 a 500 euro.
Dank je . Die aanbieding heb ik idd gezien, maar dan nog vind ik 800 euro knap aan de prijs. Niemand die een alternatief bedje kent?