hoi, ik heb de medela swing maar verder niks. nU ga ik steeds meer op pad en wil graag een tas waar flesjes in koel blijven... waar o waar koop ik zo´n tas. handig zou zijn als kolfapparaat er zelf ook in zou passen..
Medela heeft een eigen zwarte schoudertas waar de kolf in past. In dat pakket zit ook een klein koeltasje waar 4 flesje in passen (geloof dat die 4 flesjes er ook in zitten maar dat weet ik niet zeker) Deze bedoel ik. De prijs is geloof ik iets van 55 euro. Medela - CityStyle Tas voor Borstkolf
misschien zo'n klein koelboxtasje die je ook voor naar het strand hebt? Ik had zo'n compleet travelpakket gekocht, dus alles past standaard in het tasje. Maar is eigenlijk niet meer dan een wat luxere versie van een koeltasje....
ik heb idd een koeltasje gebruik. doosje erin waar de kolf in zat er daarnaast pasten perfect 2 flesjes met afgekolfde melk... gekocht bij de xenos overigens...
De tips die al gegeven zijn maar even bekijken zou ik zeggen ! En anders een 'gewone' tas waar je kolf in past en daarin een koeltasje voor de flesjes en de koelelementen. Zo heb ik het gedaan, had gewoon zo een soort kleine weekendtas, ik vond het fijn zo want het was niet een speciale tas, dus vond ik het niet zo zichtbaar om mee over straat te gaan zegmaar ! Haha. Liefs, Hanneke.