Hallo dames, Even een vraag. Wie heeft er een bondolino draagvlak en hoe bevalt deze? Na wat speurwerk is mijn oog hier op gevallen en lijkt deze mij wel prettig omdat je ook een band hebt langs je onderrug. En je kan deze al direct na de geboorte gebruiken. Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Andere tips zijn ook welkom hoor. Groetjes princess
Wij hebben ook een Bondolino gekocht, helaas nog niet kunnen uitproberen . Maar we hebben 'm wel al even geprobeerd zonder baby en hij voelt inderdaad heel prettig aan. Heb toen ook heel veel ervaringen gelezen en dacht dat deze het beste bij ons zou passen. Wij zijn er dus tot nu toe blij mee, maar daar heb je natuurlijk niet zoveel aan .
Hij bevalt hier uitstekend! Draag mijn meisje altijd in de Bondolino (heb niet eens een kinderwagen) en we vinden het allebei heerlijk!
ik heb nog wel een vraagje; op foto's zie je vaak dat de 2 banden die je moet knopen zo een beetje raar vanaf je heupen naar beneden hangen. Ziet dit er in het echt ook zo raar uit? Of kun je ze nog ergens tussen steken?
Wij gebruiken de bondolino ook en ik vind het een hele fijne drager (naast mijn draagdoeken). Vooral omdat het snel en gemakkelijk knoopt! Wij hebben ook geen wandelwagen! Ik werk die staarten wel weg. Of door een strik, of door nog een keer naar voor (of achter) te gaan en daar nog een losse knoop te leggen ofzo!
ik gebruik hem ook al een tijdje. Zeer tevreden mee. Ik gebruik hem voor mijn dochter van 6 maandjes en voor mijn zoon van 1,5. Ideaal. Mijn zoon weegt 7 kilo maar is nog prima te dragen erin. Helaas nog niet kunnen rugdragen, het lukt me echt niet om me kindje zonder hulp op mijn rug te krijgen. Al meermalen de filmpjes op youtube zitten bekijken maar het lukt me niet. Hoe doen anderen dit?
Ik heb een fotoshoot gehad voor de bondolino op een site met mijn jongste zoontje en moet zeggen vond hem echt fijn! Het is dat ik nu geen meer ga aanschaffen maar als er een derde komt zeker weten!
Ik heb hem ook en bevalt goed! Mijn zoontje is nu 9 maanden en ik gebruik hem niet meer. Ik vind het zwaar worden en ik krijg hem er niet goed ingetild meer..
Ik vind het ook een hele fijne draagzak. Erg makkelijk in gebruik en vooral fijn dat we niets hoeven te verstellen als mijn man ik beide dragen. Ik woon in bergachtig gebied en ik vind het veel minder zwaar om haar in de bondolino te dragen dan dat ik de kinderwagen de berg op moet duwen