We komen er maar niet uit. Hebben nog steeds niet de naam. Wat we nu nog op ons lijstje hebben zijn; Meagan Quinn Maar het is het net niet. Willen jullie helpen met namen, en wat vinden jullie van deze namen? Mag beetje apart, stoer lief, hoeft niet veel voor te komen. We houden ook wel van lange namen.
Ik vind Megan wel leuk! Meagan lijkt me een andere uitspraak (Miegen ipv Meegen). Quinn vind ik meer iets voor een jongetje. Even wat suggesties: Tara, Sam, Juno/Juna, Pip, Jenthe/Bente/Jinte, Merle, Ivy, Senna, Quinty, Mabel, Marit, Loïs, Fieke, Indy, Chloë, Flynn, Ziva.
Quinn vind ik ook echt een jongensnaam. Meagan is niet mijn smaak maar ik vind het wel een leuke naam (ik denk dat je met de schrijfwijze Megan wel veel verwarring voorkomt) Suggesties: Gwen Emily June/Jane Dewi Ruby Tatum Yentl Mayla Jenna Jaylee Marly
Megan vind ik ook wel leuk, al is het niet mijn smaak. Quinn vind ik ook een jongensnaam. Olivia Isabel Sophia Kate Elin Ella Moby
Indy Faye Lily Lola Danae Lilou Ziva Flora Nikee Eden Nova Tess Liv Lova Jolie Fleur Jenna Fayen Felin Chloe Jade Jaylin
Quinn vind ik echt een jongensnaam. Ik zou dus voor Megan kiezen. (Maegen spreek ik uit als miegen..)
Ik vind Maegan erg mooi! Ik zou het gewoon als Mee-gen uitspreken. Ik hou wel van die Engelse schrijfwijze. Quinn ken ik als jongensnaam, maar vindt hem voor een meisje ook wel heel stoer eigenlijk! Andere opties: Chelsea Lexi Jayde Maci
Quin vind ik echt voor een jongen, megan vind ik wel leuk, maar dan wel zo geschreven. Gwen vind ik wel leuk voor een meisje!