Wel lekker Bij ons mag je uiteraard ook meer rijden dan die 15k, maar dan betaal je x bedrag per kilometer.
Kan de functie nog van invloed zijn bij de keuze van de werkgever? Mijn man had altijd sales functies werkgebied heel NL waarbij uit werd gegaan van maximaal 180.000km of een looptijd van 3 jaar, maar net wat de auto eerder haalde. En hoeveel daarvan privé was is nooit gevraagd en in de lease contracten stond ook altijd expliciet dat zijn partner zonder hem in de auto mocht rijden. Hoe dan ook, het blijft het een verdienmodel, dus snap het wel van een werkgever.
Bij ons niet, iedereen heeft dezelfde voorwaarde. 48 maanden, 30.000 km per jaar met een max van 180.000 km. Maar kan me voorstellen dat er werkgevers zijn die hier geen voorwaarde aan hangt. Bij ons moet iedere medewerkers ieder jaar een overzicht aanleveren wat ze in een jaar hebben gereden, uitgesplitst in ww - zakelijk en privé. Bij ons mogen partners en kinderen ook in de auto rijden.
Huh? 48 maanden is 4 jaar. 30.000 km per jaar komt dan toch op 120.000 km. En dan mag je max. 180.000 km rijden? Wat een rare regeling.
Wij hebben vorige week een Private Lease afgesloten. Ook ik heb altijd een gave gehad voor verkeerde barrels. Ook weinig verstand van auto's en inderdaad wat je zegt, daardoor gevoel dat ze je oplichten waar je bij staat. Daar waren we helemaal klaar mee en vandaar onze keuze voor Private Lease. Dan is die maar niet van ons einde contract, maar kunnen we komende jaren in ieder geval zorgeloos rijden. Hoop auto snel te mogen ophalen