Ik wil graag een laptop kopen, geen nieuwe maar 1 voor mijn oudste dochter waar moet ik op letten en welk merk kan ik het beste pakken. ik heb een hp pavilion dv 6000 op het oog
Het ligt er echt maar net aan hoeveel je te besteden hebt en wat je ermee wilt doen.. Ik heb een Acer, wat volgens veel mensen een vreselijk slecht merk is. Is ook wel zo, ik moet zo eens per anderhalf jaar een nieuwe kopen. Maar goed, ik geef liever 1 keer per anderhalf jaar 250 - 300 euro uit, dan dat ik in één keer 1200 euro uitgeef en 5 jaar met die laptop doe, zeg maar Ik gebruik mijn laptop echt wáánzinnig veel overigens, voor werk en voor privé, denk dat hij per dag zo'n 14 uur aanstaat.
het is gewoon maar een beetje voor spelletjes en dergelijke, beetje surfen en huiswerk. en ik wil er ook niet te veel geld aan uit geven, zeker omdat ik eerst wil kijken of ze er wel netjes mee is. dan kan ik tzt altijd nog kijken voor een wat duurdere
ja dat zou ook kunnen. maar ik vind het ook handig als er een dvdspeler op zit, en dat is bij een notebook niet het geval ik moet er zelf ook wat aan hebben he
Ik vind de processor snelheid en werk geheugen belangrijker dan het merk. Helemaal als je het wilt gebruiken voor gamen en films etc dan is het wel fijn dat het een beetje vlot gaat. Je wilt niet teveel uitgeven, maar wat vind jij niet veel?
ik ga geen 300 euro uitgeven voor een tweedehandse, dat bedoel ik met niet veel uitgeven... dan koop ik liever voor 100 euro meer bv een nieuwe.
Weet je wat het is met 2de hands, er is altijd een reden dat een ander het weg doet. je weet niet hoeveel branduren het al heeft gehad, de meeste laptops zijn wel af na zo'n 3 jaar. Accus al eerder. Ik ga zelf deze week de acer halen die nu bij scheer en foppen in de aanbieding is voor 469,00 lekkere snelle machine met goede capiciteiten.
Dan zou ik gewoon even googlen naar een acer. Neem je een wat ouder model. Is ie wel nieuw, maar niet superduur, en kan je eerst kijken of het wat is voor je dochter
Ik heb een Asus, supertevreden mee. Ik had laatst een gecrashte harddisk (mechanisch) dat kan een keer gebeuren en ligt zeker niet aan asus. Maar mijn laptop werd thuis opgehaald, gerepareerd bij ASUS zelf en binnen een week had ik had ik hem weer terug, met de allernieuwste software enz. er zit 2 jaar garantie op. Hiervoor had ik een acer en dat was ook prima, alleen de service minder... was hem een keer 4 weken kwijt... Overigens heb ik deze laptop gekocht met een mobiel abonnement via castle.nl ik betaal 15 euro per maand voor 2 jaar. dan heb ik er dus een mobiel bij. (of eigenlijk kreeg ik de laptop bij het abonnement )
Trouwens, hier bij de computerwinkel verkopen ze goede 2e hands laptops (vaak oude bedrijfslaptops, die worden maar 1 jaar gebruikt). Dus als er zo'n winkel bij jou in de buurt zit zou je daar ook kunnen kijken.
Hier een Dell spx, maar doe er dan ook meer mee dan alleen internetten en tekstverwerken . Deze is ook ideaal voor foto's en film bewerken (snelheid processor). Merk ligt eraan wat je er mee wilt gaan doen.... En natuurlijk wat je ervoor over hebt. Voor vragen mag je wel pb'en.
Ik heb zaterdag een compaq presario cq57 bij de mediamarkt weggehaald. 299 euro! weet niet of hij nu nog in de aanbieding is.. Maar hij werkt prima! Nu moet ik zeggen dat mijn oude laptop ook al 8 jaar oud was. Die was ook wel aan vervanging toe en alles is dus beter dan die haha..
Ik heb een paar weken geleden een nieuwe laptop gekocht, een HP Pavilion G7 met 17.3 inch beeldscherm.....ben er helemaal blij mee Daarnaast hebben we nog een Asus, ook met 17.3 inch beeldscherm, hier werkt mijn man mee. En dan hebben we nog een mini laptop van Acer met een 10 inch beeldscherm, deze houden we voor de kids waar ze spelletjes op kunnen doen