Ik doe eigenlijk zelden boodschappen bij de c1000 maar vandaag ivm een verjaardag wat dingen gekocht. Hierbij kregen we 3 van die boekjes met dingen die je moet weten... Nu is me dochter er helemaal weg van. Dus ik vroeg me af mocht er hier iemand zijn die er niks mee doet of wat dan ook of ik die mag overnemen.
Heb ik ze vanmiddag laten liggen daar.. Waar woon je? Ik in Steenwijk. Anders wil ik ze ook wel opsturen, winkel er elke week
Oh super lief, woon niet in de buurt zuid-holland omg Rotterdam maar ik vergoed de verzendkosten met alle liefde. En wil er ook eventueel wel wat voor geven ook geen probleem
Ik heb er nog 2 liggen, wilde ze weg gooien. Pb me maar even! (computer en mobiel & schaatsen heb ik....)
Sorry meiden het is er helemaal bij ingeschoten dit topic. Maar me dochter heeft toch wat anders ontdekt is de voice kids muntjes, dus moet bekennen heb deze boekjes weg gegeven. Ik heb gezegd of het 1 of de ander. En de voice kids vond ze leuker (anders wilt ze alles gaan sparen) NOGMAALS bedankt voor het reageren in ieder geval, sorry dat ik nu pas reageer
Ik heb hier nog 6 van die boekjes liggen, waar we niks mee doen. Nrs. 5, 13, 16, 35, 40 en 41. Ik zou ze wel willen ruilen tegen AH mini's, die spaart mijn zoon.