Hoi! Ik ben op zoek naar zo’n led strip voor op de slaapkamer voor de kids. Maar welke? Er is zoveel keus heb er ooit iets van de action gehad en die deed het binnen een dag al niet meer. wie weet welke goed is en ik het beste kan kopen?
op mijn zoon zijn kamer hebben we led strips van de Praxis. Met afstandsbediening en kan in veel kleuren en in patronen en diverse “ritmes” aan en uit. Zit er al 3 jaar nu en doen het nog prima! Waren wel prijzig geloof €40 voor 3,5 meter.
Ik heb hem zelf niet, maar ikea heeft ze ook, vaak heeft ikea spul wel een redelijk goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Hier gewoon action met afstandbediening, werkt op 3 kamers al meer dan een jaar. Misschien heb je toevallig een slechte gehad?
Hier een via Bol.com besteld. Weet niet meer wat voor merk, maar daar heb je heel veel keus. Ik geloof dat die van onze dochter rond de €25-30 kostte. Ze heeft wel een vrij lange. Al heel lang plezier van, ze gebruikt het dagelijks.
Bij zoon op de kamer die van de action… doet het nog steeds prima.. Wij hebben er zelf ook eentje onder keuken van philips hue.. maar dat is wel erg prijzig hoor.. Wij hebben al onze lampen ervan, en was zo’n 1200euro kwijt aan spotjes en lichtstrips..
Mijn man heeft in zowel zijn computer kast als zijn vrachtwagen die van de action. Gaan al een behoorlijke tijd mee.