Ja klopt inderdaad. Maar ik denk eerder dat ze gewoon vergeten dat ze aangemeld zijn of het blijkbaar niet of minder gebruiken dan ze dachten. Ikzelf heb me ook wel eens aangemeld ergens om er vervolgens nooit meer echt te komen *bloos* Mij mogen ze dan ook gerust verwijderen..zonder mail. Als ik zou denken: he, ik wil lid blijven...dan mail ik wel....
haha, ja precies, maar ik heb ook wel eens gezien van een lid, die zie ik dan bijvoorbeeld bij gebruikers op het forum online staan, en die loopt geloof ik ook al een tijdje mee, maar die heeft ook nog nooit gepost. vast een spion *gniffel*
vind ook dat het dan na 6 maand moet wan zoals hier al eerder stond sommigen neme weleens een beetje afstand van het forum om het een of ander... maar je hebt ook mensen die melden zich aa nom alleen maar mee te lezen eninderdaad in de albums te kijken persoonlijk vind ik dit niet kunnen watn wat moet je dan op een forum als dit?
Vaak zie je dat mensen maar 3 of 4 keer wat gepost hebben en daarna noit weer komen, of hebben ze een vraag aan de VK en dan is het afgelopen, is jammer toch?
hihi toevallig lees ik net een vraag bij de kraamverpleegkundige het 1ste berichtje en ik denk tevens de laaste...
meestal komen mensen binnen een jaar toch wel terug als ze even een tijdje stoppen op het forum. Je zou kunnen zeggen iedereen die langer als een jaar niet komt, die verwijderen. ik kan me helemaal voorstellen dat het kei veel werk is zo'n groot forum beheren. Mijn petje af hoor!