Topics Lounge

Discussie in 'Over deze site' gestart door berna1981, 16 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berna1981

    berna1981 VIP lid

    10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    BEste moderators

    Even een vraag.. ik vind dat er in de Lounge behoorlijk veel topics zijn die ik eigenlijk helemaal niet wil lezen. ( vergaan van de wereld etc)
    Nu kan je zeggen lees dan niet maar vaak weet je aan de titel niet waar het om gaat. Ik bekijk altijd de nieuwe berichten op het forum en de lounge topics komen dan iedere keer ook naar boven en als je een bepaalde titel een paar keer per dag ziet ben je gewoon nieuwsgierig waar het om gaat. Is het niet mogelijk om de lounge topics niet meer zichtbaar te maken bij nieuwe berichten maar dat je echt naar de lounge moet gaan om de berichten te lezen?
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik gok van niet.
     
  3. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Ik denk niet dat dat mogelijk is.
    Volgens mij is dat een soort van centrale instelling... Alleen Jan en Lotte kunnen je hier uitsluitsel over geven, denk ik.
    Elmo
     
  4. berna1981

    berna1981 VIP lid

    10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Aah oke ik ken namelijk een forum die die optie wel heeft en ook uitgevoerd heeft
     
  5. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Ja, al zou het kunnen dan denk ik niet dat het uitgevoerd wordt hoor...omdat anderen wel graag alle nieuwe berichten zien ;)
     
  6. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    nu zijn er mensen in rep en roer omdat er topics worden gestart.iedereen in rep en roer en je bereikt er niks mee. van mij mogen die topics gesloten worden.
     
  7. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    ik kom op zwangerschapspagina.nl om gezellig te kletsen en te ontspannen. nu word je gek gemaakt over het vergaan van de wereld
     
  8. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ach ja, ik lees het gewoon niet meer.
    Kan je ook voor kiezen. Maar dan ben ik wel erg nuchter hoor, kan me voorstellen dat je het niet leuk vind.
     
  9. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    dat doe ik nu ook niet meer. maar er word nu wel een hoop onrust gestookt.
     
  10. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Vergaat de wereld dan?
    *geintje*
    Ik heb het topic nog niet gelezen....;)
     
  11. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik ben het hier niet mee eens.
    Je hoeft het niet te lezen. Ik zit ook niet te wachten op topics over sex tijdens menstruatie. Ik klik er dan niet op.
    In de lounge mag je van alles bespreekbaar maken dacht ik, en in mijn optiek is er een fijn gesprek gaande.
     
  12. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    zelfde geldt voor paranormaal, dat vind ik dus eng...nou ik heb al die postst dus niet gelezen hoor..
     
  13. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ieder z'n meug toch?
     
  14. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    maar als je niet weet wie nostradamus is zal je het topic wel moeten openen als je wilt weten waar t over gaat. noem het topic dan " de wereld vergaat " dan kan iedereen die keuze maken of ze het wel of niet openen
     
  15. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Ik vind sowieso dat de titels soms zo vaag geplaatst zijn.
    Nu heb ik geen moeite met het nostradamus topic hoor. Maar wat ik wel irritant vind is titels van topics zoals bijvoorbeeld:

    - nog even en dan.......
    - Het is zover.......
    - kwaad....
    - eindelijk....

    zoiets. Zijn even uit mijn duim gezogen voorbeelden. Maar om te weten waarover het gaat moet je hem dus altijd eerst openen. Dan denk ik zet gewoon in je titel even duidelijk waarover je topic gaat, want dan weet een ander meteen of datgene iets is wat ze interessant vindt. Kijk mensen gaan heus niet EXTRA veel reageren dan, omdat ze door nieuwsgierigheid in je topic zijn gekomen. Als het onderwerp hen niet ligt klikken ze toch wel verder. Nu is het haast dat je dan door nieuwsgierigheid te wekken, mensen naar je topic probeert te halen.

    Staat trouwens ook in de regels zie ik

    1.2 Berichten dienen in de daarvoor bestemde forums geplaatst te worden. Iedere gebruiker wordt geacht de forum omschrijving te lezen voordat hij of zij een bericht plaatst. Tevens dient een bericht een duidelijk onderwerp te hebben dat betrekking heeft op de daadwerkelijke inhoud van dat bericht. "Welke dagen zijn vruchtbare dagen" zegt bijvoorbeeld veel meer dan "Welke dag".

    Maar goed, dat is mijn irritatiepuntje hahaha
     
  16. moes

    moes Fanatiek lid

    20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    ik heb hetzelfde irritatie puntje als suus!
    zet gewoon in je titel waar het over gaat!
     
  17. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    vind ik ook.
     
  18. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    daar heb je helemaal gelijk in suusje
    sommige topic's zijn acracadabra :(

    daarom nog maar een keer hameren , meiden vermeld goed wat je bedoeld
     
  19. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Sorry. ik ben er gemakshalve even vanuit gegaan dat iedereen wel weet wie nostradamus was.
    Daarnaast gaat het niet expliciet over het vergaan van de wereld.
     
  20. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    om je de waarheid te zeggen wist ik ook niet wat nostradamus was

    en met mij vele ben ik bang :)

    en je topic tja tis maar waar mensen zich mee bezig houden :)
     

Deel Deze Pagina