Hoi Ik mag over 2 weken weer gaan werken..en zie daar best wel tegen op. Ik ben pas geleden op het werk geweest en nu beginnen ze over de dagen te zeuren die ik terug kom. Heeft iemand dit meer? Gr Lisanne
ik moet volgende week donderdag weer.....aan de ene kant zie ik er tegenop, en de andere kant lijkt het me ook wel fijn. maar tegenvallen zal het zeker doen op het begin.
Hoi, Mag ik vragen voor hoeveel dagen je gaat werken, en breng je je kinderen naar opa en oma of naar de creche? Van de ene kant lijkt het me ook wel fijn, maar nu beginnen ze net te lachen en te brabbelen en dan moet je weer gaan werken pfff
Over 2 weken mag/moet ik ook weer aan het werk. Eigenlijk zou ik liever nog een tijdje thuis blijven maar weet dat Mara in goede handen is als ik weg ben want ik ga 3 dagen werken waarvan haar papa er 2 thuis zou zijn en ze één dag naar oma gaat. Deze week ben ik even langs geweest op mijn werk en ik moet zeggen toen merkte ik wel dat ik het gemist had maar ben bang dat dat gevoel weer snel weg is als ik eenmaal begonnen ben. Over mijn te werken dagen ben ik en is mijn werkgever nog tevreden . Voor Mara's geboorte werkte ik trouwens onregelmatig en vaak meer dan 40 uur in de week nu ga ik op 3 vaste dagen werken.
Hoi busster, Ik ga dadelijk ook weer 3 dagen werken en mijn vriend is donderdagmiddag thuis voor de kleine..dus keano hoeft maar 2.5 dag naar oma.Ik weet dat hij in goede handen is maar het zal op het begin wel wennen zijn... Veel succes met werken en misschien spreken we elkaar nog wel eens Gr Lisanne
Ik moet ook helaas weer binnen kort beginnen. officeel morgen al maar ben er helemaal nog niet aan toe dus heb ik wat vakantie aan geplakt. Dus nu nog deze hele maand vrij....
Hoi, ben maar blij dat je nog niet hoeft te beginnen... Ik ben er ook nog niet aan toe, maar het moet toch een keer... Veel succes en misschien spreken we elkaar nog Lisanne
Natuurlijk moet er weer eens van komen. Maar vind het werk wat ik doe ook niet leuk, Collega's heel afstandelijk, Niks van ze gehoord, toen ik met mijn kleine man kwam werd er niet na om gekeken naar mij....
Meen je dat? Keken ze je niet eens naar je om, wat gemeen zeg! Waarom doen ze zo? Ik zit er nu al tegenop, mijn verlof is op 21 januari ingegaan, en zit nu al te denken grrrrr 10 weken na de vermoedelijke datum gaan werken. Bleh!
Mmmm.... Nou, ik moet ook bijna beginnen. Naja, bijna... eigenlijk begin maart, maar ik heb ook nog wat vakantiedagen over, dus ik begin half maart. Ik heb pas vanaf vandaag het kdv geregeld, dus dat is wel een pak van mijn hart, maar het zal wel wennen zijn om mijn zoontje niet de hele dag bij me te hebben. Gelukkig heb ik leuk werk en leuke collega's, en ik vind het ergens ook wel leuk om weer te beginnen, maar het zal inderdaad wel moeilijk zijn... Succes allemaal!
Hoi, Geniet nog van je laatste maandje..Nog een weekje en dan moet ik beginnen pfff...van de ene kant heb vind ik het ook wel weer leuk, maar wat zal ik de kleine missen...ik zal de oma's denk ik wel veel bellen haha.. Laat je me een keer weten hoe het op je eerste werkdag is geweest.. Lisanne en Keano
Hoi, Dan heb je geen leuk vooruitzicht om weer te moeten gaan werken... Mijn collega's reageerde gelukkig hartstikke leuk, alleen mijn baas iets minder...maarja die denken toch alleen maar wanneer je er weer bent.. Veel succes als je moet beginnen..
Er waren maar een stuk of 4 á 5 die naar mijn toe kwamen.... Van de 35 of zo. Geen idee, werk met veel buitenlandse mensen. Die erg in zich zelf zijn en bijna geen nederlands praten. Niet dat ik het erg vind dat ik met ze werk. Ben ook op zoek naar ander werk. Maar ja met deze tijd moet je blij zijn met een baan die je heb. De banen liggen niet voor het oprapen op de straat. Ik heb een vast contract mijn zo maar ontslaan kunnen ze niet. Als ik van werk ga veranderen moet ik maar afwachten of ik daar weer in vaste dienst kan komen.
Dat is inderdaad niet veel.. Maar inderdaad in deze tijd moet je blij zijn dat je werk hebt! Och ja ik denk maar zo ik doe mijn werk en om 5 uur is het snel naar huis naar mijn 2 mannen... Misschien als je weer moet gaan werken geniet je nog meer van de tijd die je samen hebt, we bekijken het maar positief..
Dat zijn er inderdaad heel weinig zeg, maar je moet het niet persoonlijk nemen. Geniet lekker van je kleintje de rest is bijzaak toch? Ja je hebt gelijk, de banen liggen inderdaad niet voor het oprapen, zeker in deze 'crisistijd'. Je mag van geluk spreken dat je een vaste baan hebt tegenwoordig. Misschien valt het wel mee na een tijdje, misschien is het nog een kwestie van wennen, en komt het allemaal toch uiteindelijk goed, en bevalt het je weer. Succes!
Dat is ook zo hoor. Als ik weer aan het werk bent dan is het ook wel weer ff leker. Maar in het begin zal het wel ff wennen zijn. En jij succes met je laatste loodjes
Ja wennen is altijd een ramp in het begin hahaha, maar tsja wat moet je anders hé. Heel veel succes, ik hoop op het beste. Ja idd de laatste loodjes............................grrrrr héhé..
Ik ben inmiddels vanaf januari al weer aan het werk. Ik werk maar 1 lange dienst in de week, tussendoor vrij geweest, ziek geweest...dus nog niet zoveel gewerkt. Er is in de tussentijd het 1 en ander veranderd op het werk en ik kan me gewoon niet zo concentreren. Ik heb ook niet echt ideeen, pak dingen minder aan dan voorheen, het interesseert me ook niet. Ik vond m'n werk al niet zo leuk meer, maar nu vraag ik mer toch echt af hoe ik dat voorheen 32 uur in de week heb kunnen volhouden. Ik begon er juist heel luchtig aan en met frisse zin, miste mijn meisje niet enzo. Maar als mijn vriend dan 's avonds even belt en ik hoor haar huilen wil ik naar haar toe en mis ik haar echt. Helaas moet ik blijven werken voor de centjes, maar zou oh zo graag thuis werken of iets. Ik wil meer kindjes, dus wie weet kan ik dat in de toekomst ook doen. Ik heb nu helemaal niet het gevoel van er even lekker uit zijn. Zag er wel tegenop om weer te gaan werken, maar de 1e dienst ging op zich wel goed.
@ Keano Nog een paar dagen en we moeten weer aan de slag komt wel erg dicht bij nu he , heb je ook frisse tegen zin. Op mijn eerste werkdag past Oma op dus daar maak ik me niet zo druk om maar op mijn 2de werkdag zorgt Papa alleen voor ons meisje en dat heeft hij tot nu toe nog niet eerder gedaan dus ik verwacht wel een aantal telefoontjes hoor.