Leden met een schoonloeder...

Discussie in 'De lounge' gestart door DarkAngel25, 31 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rums

rums Niet meer actief

Graag! En dan het liefste onderaan de pagina. Daar kom ik toch nooit :p
    Ik heb een schat van een schoonmoeder.

2. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    mijn man zegt altijd gekscherend: "ik heb geen schoonmoeder ik heb een trouw/trau ma ..".
    we kunnen gelukkig allebei met de schoonmoeder het prima vinden.. en mijn moeder kan hier ook gelukkig wel om lachen..

3. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik wou dat ik eenschoonmoeder had, heb haar nooit gekend. Ze moet erg lief zijn geweest. Man heeft haar verloren toen hij 7 was.

Mijn ex-schoonmoeder was best lief (soms) maar kon niet om grappen van een trouwma lachen. Ze was (is?) erg serieus. En streng gelovig.

4. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Ik heb geeb schoonmoeder, ik heb een trouwma :D

*flauwekul natuurlijk, mijn schoonmoeder heeft twee kanten, nuchter is ze een schat maar bezopen is het een loeder....gelukkig is ze vaker nuchter dan bezopen.*

5. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    doen ze gewoon overal hoor

6. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Hahaha :D:D:D zo'n bordje moet je toch om kunnen lachen. Ik heb ooit een shirtje gekocht waar op stond: If you think I'm a b*tch, you should meet my mother. Die zag de humor er wel van in, kon er echt om lachen.

Helaas is mijn schoonmoeder op en af niet zo gezellig. Ziet veel meteen als een aanval en blijft tegen iedereen roepen dat haar zoon niet gelukkig is. Gelukkig riep ze dat ook bij zijn ex dus het ligt niet aan mij ;) ze heeft laatst ook toegegeven dat ze een soort van jaloezie heeft bij iedereen die dicht bij haar zoon komt...

7. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Nou hè! :D

8. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Schoonmoeder hier langskomen? De mijn wil niet eens ...

Ze zit al 2 maanden alleen thuis omdat schoonpapa in 't ziekenhuis lig. Heb haar al 3 keer uitgenodigd om te komen eten (dat muizenbeetje dat zij eet gaat de boel niet maken), maar elke keer heeft ze wel een excuus om niet te komen.
    En zeggen dat ze dan klaagt "dat ze nooit iemand ziet" (ze is 80 en heeft geen vrienden of contacten). Is ook zo, maar als je zoon en schoondochter dan je uitnodigen, vertik je het zelf om te komen.

(Mijn schoonbroer - broer van mijn man - woont te ver om haar uit te nodigen en mijn schoonzus - zus van man - daar heeft ze al 5 jaar geen contact meer mee. Wij zijn de enigen die de boel af en toe nog in leven proberen te houden.)

Overigens ... als ze dan toch es komt, trapt ze het meestal halverwege het eten af "omdat ze geen zin meer heeft" (en sleept schoonpapa ook mee). Daar sta je dan met je eten.

Voor de rest kan ik nog hele boeken schrijven over haar, hoor :D.
    Maar ik blijf toch proberen om af en toe toch contact te houden - ook al komen we totaal niet overeen - juist omdat ik weet dat er niemand anders meer is.

Aan telefoon doet ze overigens poeslief (te poeslief) tegen mij ... maar oh wee als haar zoon 3 dagen niet gebeld heeft ;). Die mag het dan bekopen.

Deel Deze Pagina