hoi, Ik heb een vraagje wij hebben een doorgroeiledikantje van 70*140 cm. Nu vind ik het beddengoed van baby's only helemaal leuk, maar het ledikantdekentje is maar 100*135 (nog kleiner dan de meeste die 100*150 zijn). Heeft iemand ervaring met die maat deken in een doorgroeiledikant? Wordt dit niet veels te kort? Groetjes sheila
Hoi, M'n dochter heeft een ledikant van 60x120 en het dekentje is net goed. Iets te groot is ie wel voor dit ledikantje. Ik heb deze Baby`s Only Ledikantdeken Kabel Chenille Licht Grijs 100 x 135 cm | Babypark Ik zal wel even een foto voor je maken
Ja die wil ik graag in het taupe, hoeveel deken heb je ongeveer nodig voor het instoppen? en houd je dan nog wat over?
baby's only heeft ook een gewone serie voor in huis met kussens en plaids. misschien een plaid kopen. geloof dat t knit factory heet
Als het voor een baby is, is ie supergeschikt omdat je heel veel deken overhoudt. Als je je kindje instopt hou je meer dan het dubbele over omdat de voetjes altijd aan het voeteneind moet. Heel fijn dekentje trouwens en z'n geld meer dan waard. Hij is lekker warm in de winter en lekker koel in de zomer omdat ie van katoen en acryl is. Het wassen en drogen in de droger gaat ook perfect. Ik heb bijna alles van Baby's Only voor m'n dochter.
ja dat zag ik inderdaad, maar die zijn echt te groot en daarom ook heel duur! dus als dit dekentje niet past, moet ik op zoek naar een ander merk, maar vond het dekentje van baby's only zo schattig
Dat is waar Nahla, je maakt het bedje toch laag op Heb je aan de zijkant ook genoeg deken over, want mijn bedje is dan 10 cm breder?
Hier was ze 9 maandjes en hij was nog steeds perfect. Ze is nu bijna 15 maanden ze ligt er nog steeds onder.
Ja ik hou heel veel over. Ik vond het zelfs een beetje vervelend dat ie zo breed was omdat ik het onder d'r matras moest stoppen. Ik hou zo'n 25 cm over. Je zou hem kunnen bestellen en als je hem toch te klein vindt, terugsturen. Bij babypark is dat kosteloos geloof ik. De wikkeldekentjes van Baby's Only zijn trouwens heel erg aan te raden. Zeker als je kleintje zoals de mijne vaak in het begin in de box d'r slaapjes doet. Hier was ze een paar daagjes oud Ik heb hem intensief gebruikt. Ze worden verkocht als badcapes trouwens
Lees ik nou net dat het katoen en acryl is? Dan zou ik hem zeker niet kopen want synthetisch is een afrader bij (baby) beddengoed! Katoen en wol is veel veiliger en comfortabeler.