Ledikant all- in resorts turkije?

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by ImAmommy, Apr 25, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

Aug 23, 2015
    1,614
    1
    36
    Hoi meiden

ik zoek me scheel en kan dit echt nergens vinden.
    Wij willen dus een vakantie boeken voor een all in resort in turkije, maar onze dochter slaapt nog in een ledikant. In een gewone bed valt ze er van af!
    Hoe zit dat dan? Waar/hoe kunnen wij voor een ledikantje in de kamer zorgen? Wij willen een familie kamer met een extra slaapkamer, zodat dl de nachten goed door kan slapen. Zij wordt echt van de kleinste beweging/geluid in haar omgeving wakker, valt dan moeilijk in slaap en raakt vervolgens overstuur ;) Daarom is het van belang dat zij in een ledikantje slaapt, goed doorslaapt en wij dus ook. Wil natuurlijk wel kunnen genieten van mn vakantie :p

2. NECAnGeL1

NECAnGeL1 Actief lid

Sep 18, 2015
    157
    0
    0
    IetsDoenOfferte.nl
    Beuningen
    Wij hebben een keer een ledikant laten bij plaatsen bij het resort. Maar als dat niet fijn is neem je toch als handbagage een opvouwbare mee.

3. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

Aug 23, 2015
    1,614
    1
    36
    Hebben jullie dat van te voren gedaan of op het resort geregeld? Welke resort was dat?
    Je moet al zoveel meenemen met een klein kind. Heb liever dat ik dat op het hotel kan regelen dan nog extra bagage mee te sjouwen ;)

4. SDonya

SDonya Niet meer actief

Er zijn altijd baby bedjes bij hotels. In iedergeval wel in alle hotels waar ik geweest ben :)

5. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

Mar 15, 2012
    4,592
    20
    38
    Female
    Noord Holland
    Ook mijn ervaring in alle hotels/resorts zijn baby bedjes aanwezig. Wellicht kan je het als optie aanvinken ? Of erbij vermelden onder toelichting. Anders voor de zekerheid even reisbureau bellen

6. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,805
    4,191
    113
    Wij hebben al in vele hotels geslapen en er was altijd wel een babybedje voorhanden. Vaak kun je dit bij het boeken al aangeven. Wel nam ik altijd mijn eigen opvouwbare matrasje mee na onze 1e vakantie met baby waar in het ledikantje een gigantisch vies stinkend onder gepiest matrasje lag (en wij de eerste 2 dagen ons maar afvroegen waar toch die stank vandaan kwam)

7. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

Feb 17, 2013
    1,036
    12
    38
    Female
    lawyer
    Den Haag
    ik zou even de reisorganisatie of het hotel
    mailen. Komt vast goed!

8. Butchke

Butchke Niet meer actief

Wij hebben altijd een goed en volwaardig ledikant laten bijplaatsen. In Turkije zelfs altijd zonder aanvraag, stond gewoon klaar in de suites. In Spanje/Mallorca altijd wel van te voren aangegeven.

9. NECAnGeL1

NECAnGeL1 Actief lid

Sep 18, 2015
    157
    0
    0
    IetsDoenOfferte.nl
    Beuningen
    Wij hebben dat bij het reserveren doorgegeven via de website waar we toen boekte. maar praat alweer over een jaar of 5 geleden.

10. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    1,486
    223
    63
    Bij ons stond vorig jaar gewoon een babybedje op onze hotelkamer.. niks voor gedaan, alleen een baby erbij geboekt🙈
    Wij gingen trouwens naar Royal Wings

11. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

Aug 23, 2015
    1,614
    1
    36
    Tnx meiden, wij gaan de reisorganisatie voor de zekerheid een maiktje sturen, maar jullie berichten stelt me al wat meer gerust :)

12. GailH90

GailH90 Actief lid

May 4, 2015
    395
    67
    28
    Ik zou het zeker goed aangeven, niet om je ongerust te maken maar wij hadden laatst dus een hotel dat geen babybedjes had. Wel van te voren aangevraagd bij het reserveren, geen antwoord op gekregen. Dochter van 3 maanden heeft dus helaas bij mij in bed gelegen.

13. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

Aug 23, 2015
    1,614
    1
    36
    Tnx meiden. Wij hebben een hotel gevonden met familie kamers en waar ze babybedden hebben :)

Van de week gaan we voor de zekerheid bij tui winkel langs om het dubbel te checken zodat we er zeker weten een op kamer hebben op het moment van aankomst.

Share This Page