Hallo allemaal, Ik vroeg mij af of er ook ledikant bekleding bestaat voor alleen t hoofdeinde? Mijn zoontje ligt altijd met z'n hoofd tegen de bovenkant. Hoor ook regelmatig gebonk als hij zich omdraait. Soms stoot hij zo hard z'n hoofd dat ie huilend wakker word! Ook zie ik elke ochtend een afdruk op zijn hoofd! Iemand tips? Bedankt alvast !
Ja, die bestaat. Ik had er eentje van Koeka: Amsterdam crib-/ playpen bumper | Koeka webshop Mijn dochter deed precies hetzelfde als jouw zoontje. Ze was een buikslapertje en kroop altijd omhoog. Ik moet er wel bij zeggen dat zo'n bedrand, en buikslapen, het risico op wiegendood kunnen verhogen.
Bedankt, dit had ik inderdaad al gevonden. Ben alleen op zoek naar iets tegen het hoofdboord, dus dat kan ik nergens vinden!
Die zijn er wel hoor, iig bij babypark. ik denk dat je zoiets bedoeld: Anel Hoofdbeschermer Klein Silly Pooh Lime | Babypark
Ja, maar dat ding uit mijn link past ook rond het hoofdbord. Het is bedoeld voor de box of het hoofdbord. Er zitten lintjes aan waarmee je het rond de spijlen van je ledikant kan vastbinden. Als je niet wil dat ie rond de zijkanten zit, dan zou je 'm kunnen dubbelvouwen (of in drieën vouwen zelfs) en dan vastbinden aan alleen de spijlen direct bij het hoofdeinde. Ik heb een fotootje bijgevoegd, dan kan je het zien. Ik haal 'm weg zodra je 'm gezien hebt