hoi dames, kreeg net heel veel buikpijn onderin mn buik.. pfff ben toen maar naar de wc gegaan om te ****** maar me buikpijn was nog niet weg.. moest gelijk daarachterna weer maar toen was ik aan de diaree.. sorry hoor en heb er ook bij geplast.. maar dan in boogjes weetjewel of er inene heel veel uit kwam en dan weer niet.. straks heb ik het eruit geplast..misschien kan dat wel niet want verlies geen bloed ofzo.. en ik haal gelijk t ergste erbij moet ik niet doen weet ik. maar is dit erg wat ik net had.. het deed echt zo'n pijn of ik ongesteld moest worden maar ja gelukkig zat er "iets"in de weg.hoop ik dan.
Hoi Faye, ik snap je best dat je van het ergste uitgaat. Je weet ook dat tot 12 weken het meest spannend is of alles goed gaat. Je ongerustheid is dus terecht, zonder dat ik je nog ongeruster wil maken.. Ongi achtig gevoel en zo'n druk om te plassen/poepen klinkt wel apart ja. Je hoort het ook vlak voor uitgerekende datum van bevallingen. Ik hoop voor je dat het eenmalig was en dat je die klachten niet meer hebt nu. En dat je kinde lekker blijft zitten. HEb jeje eerste echo al gehad? Anders zou ik er om vragen morgen. Succes en laat even weten hoe het afgelopen is. Liefss Pina
morgen ga ik een afspraak maken maar dat kon door een aantal dingentjes niet eerder..ivm verhuizing. gister toen ik dit berichtje neerzette was ik op visite bij me zus.. toen zijn we met de auto naar mijn moeder gegaan..en dat is maar 10 minuutjes maar had heel dietien minuutjes steken boven me *** en onderbuik de hele tijd kon wel overgeven zoveel druk gaf het en pijn oooo ..ik was er eindelijk en weer een beetje diaree en daarna inene obstipatie en vanacht paar keer wakker geworden door aantal steekjes weer in me onderbuik.. verder niets meer maar vond dit wel weer genoeg liefss
is idd spannend voor je .... zeker met die ongi pijn. heb zelf ongi pijn gekregen bij mijn vorige zwangerschap en dat is een MK geworden bij 6.6 weken. daarna weer opnieuw zwanger geworden en nog steeds, maar toen heb ik in die weken ook een pijn gehad die lijkt op ongi pijn maar het net niet is, en die is wel normaal. hoop dat het goed is en blijft en dat je lekker zwanger blijft want een MK is echt verdrietig. succes en probeer te genieten van je zwangerschap?!
ja maar het was juist buikpijn van de diaree denk? en in de auto toch steken en dat was geen ongigevoel hor!!!! dat was gewoon zwaar irritant en pijnlijk!!! en toen ik weer aan kwam toen weer diaree en obstipatie.. miss gewoon last van me darmen? en vanacht aantal steekjes maar dat waren enkel steekjes niets geen ongibuikpijn maar was echt erg laag zegmaar. bedankt voor jullie reactie. wilnatuurlk voor tpositieve gaan!! wendy2010- wat naar dat het een miskraam is geworden, ben blij dat je nu weer gelukkig zwanger bent!!! maar ik lees ook dat een ongigevoel er ook wel bij hoort ! gaat niet altijd goed maar het hoort er wel bij als ik zo dat topic van de verloskundige bespeur liefs
ja klopt hoor! maar bij mij leek het er veel op maar was het toch weer net ff anders. maar het kan er zeker bij horen!
Ik heb ook bij beide zwangerschappen flink ongipijn gehad in het begin. Dat hoort erbij. Je baarmoeder is nu druk bezig zich klaar te maken voor het groeiende kindje. Ik zou als ik jou was even je urine laten controleren. wellicht heb je zo'n buikpijn door een blaasontsteking! In ieder geval succes en gefeliciteerd met je zwangerschap!
ja zal ik doen! heb nu net toevallig weer soort drukken/pijnlijk gevoel onderin me buik. maar ja zolang het erbij hoort bedankt voor je antwoord !!
ja daarom ach.. nu hebk afentoe wat krampjes verder niets.. komt wel goed ik blijf hoop houden! bedanktv oor je reactie X
@ favy, ik heb ook last van die ongi buikpijnen hoor word er gek van en onzeker. ga morgen wel ff de verloskundige bellen want het voelt niet erg prettig!
dat van mij was denk een buikgriep.. had het aan de verloskundige gevraagd op dit forum.. maar heb wel sinds vanacht afentoe een rare pijnlijke steek in me onderbuik en soms houd het iets langer aan.. en gister ook al maar ja.. ik weet niet wat het is.. hoop dat de steken het groeie is morgen bel ik ook heen
Ik heb vanaf het begin van m'n zwangerschap pijn gehad alsof ik ongesteld zou worden. dat is het groeien van de baarmoeder (zie andere topics). het hoeft helemaal niet te betekenen dat het fout gaat! echt ik was soms zo moe/misselijk en dan die pijn, dat ik dacht: nu word ik ongesteld. Niks...geen druppeltje bloed en mijn gyn heeft gezegd dat dit echt heel normaal is!! ik heb het regelmatig (meer wel dan niet) gehad tot en met de 16e week en steeds waren mijn echo's prima!!! Toen ff een tijdje minder tot niet en nu met 32 weken weer wel (maar dan anders en dat zijn de oefeningen van je baarmoeder en het uitrekken eveneens). Ik maak me er geen zorgen om en het blijkt dat het niet nodig is! Dus: als je het niet vertrouwt bel ff maar echt het is heel normaal, kijk maar op dit forum en ik weet 't ook van m'n omgeving!
Hey meis, Zoals je het beschrijft klinkt het gewoon als een virusje. Heb er vorige week last van gehad.. flinke krampen met diarree... probeer vast voedsel te eten (banaan bv).. zolang je geen bloed hebt, moet je je geen zorgen maken!
dat van gister was dan een buikgriepje mnaar nu voel ik al vanaf vancht echt last onder in me buik zoals ik hier al een aantal keren omschreef en ik denk maar dat het de groei van me baarmoeder is enz. want ook ik lees dat het hier overal goed bij gaat.. eng ister dacht ik ook ff van jeetje word ik nou echt ongesteld:S. maar nee ookg een druppel te bekennen. gelukkig betekend het niets en ben jij het bewijs ervan. ik ga morgen de verloskundige bellen voor een echo enz en dan zsm eene cho doen en dan eens een x rustig aan doen. maar ja het is inene schrikken als je geen kwalen heb en dan inene paar x wakker word en overdag inene wat steekjes heb.. het trekt bij mij iig door tot me lies..herkenbaar?
dat had ik dus ook gehad schijnt.. en fruit eet ik volop en drink nu ook meer dus dat moet de stoelgang verbeteren en heb geen bloed. goed dat we hetzelfde hebben gehad..nou ja goed.. in mij geval nu even wel zo weet ik dat ik me nit druk moet maken