wie heeft ervaring met x adventure roady kinderwagen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Tasjaaa, 15 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    Hoi dames!

Ik zou graag ervaringen willen horen over de X adventure Roady kinderwagen.
    Wij verwachten ons 3e kindje en ik heb eigenlijk altijd 2dehands wagens van marktplaats gehad maar vaak alleen maar ellende gehad achteraf. Omdat mijn budget niet hoog is en ik toch dit x een nieuwe wagen wil met gerantie zat ik te denken aan de x adventure roady wagen. Gewoon omdat ik hem wel mooi vind.
    Op youtube een filmpje ervan gezien maar hij oogt daar verschrikkelijk dun en goedkoop.

Hoor graag ervaringen van mensen die hem ook hebben.

2. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    Niemand die iets weet?

3. Sugartje

Sugartje Niet meer actief

Wat is je budget ongeveer?

4. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    Ik heb inmiddels al een ander op het oog. De chicco urban. Ziet er wat degelijker uit voor maar 345 euro. Dat is net het max wat ik ongeveer wil uitgeven

5. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Ik ken de chicco niet... vond de x adventure er ook erg dun uitzien en reed niet zo fijn in de winkel. We hebben uiteindelijk voor 349 een Qute gekocht (merk van babydump) en helemaal blij mee! Lekker licht maar wel stevig, rijdt soepel op verschillende terreinen, klapt klein in.

6. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    1Hanneke bedankt voor de tip. Wij zijn net bij babydump geweest en wij zijn ook gegaan voor de Qute q-motion van babydump. Heel mooi en degelijk wagentje wij hebben voor de kleur bruin/groenig gekozen. De x adventure raden hun al sterk af vanwegen het erg dunne frame.

Deel Deze Pagina