Hallo dames, Ik ben helemaal verliefd op de Joolz kinderwagen... Alleen veel recensies die ik kon vinden waren negatief over het onderstel, maar deze recensies waren best oud! Zijn de kinderziektes inmiddels een beetje opgelost of hebben de bezitters ervan nog steeds veel problemen?! Ik vind hem zooooo mooi maar durf nog net niet DE beslissing te nemen Ik wil dan eventueel voor het nieuwste model gaan, de Day (2010) Alvast bedankt
hoi hoi ik heb er zelf totaal geen ervaringen mee, maar vond hem er ook erg leuk uit zien, maar heb er ook alleeen maar slechte dingen over gelezen/ gehoord, en ook dat de service van het bedrijf erg slecht was als er wat kapot was gegaan of wat dan ook, ook heb ik hem in de babydump zien staan, en vond hem toen erg onstabiel en wankelig er uit zien. daardoor hebben wij niet voor deze wagen gekozen, want als er wat kapot gaat of wat dan ook, en het zit nog in de garantie, wil ik wel ook gewoon dat het gemaakt word enzo niet dat het maanden duurt en dat het dan alsnog Weer kapot gaat. veel suc6 met kiezen, maar ik denk eerlijk gezegd dat je beter een andere wagen kan nemen.
Day ziet er wel mooi uit, niet onstabiel ofzo.. maar wat zeggen ze in de winkel? In goede winkels kunnen ze een beetje over de service vertellen.
Mijn zus werkt bij Prenatal en daar hebben ze 'm onlangs uit de collectie gedaan omdat er zoveel klachten over waren.
Ik heb em en ik ben heel tevreden.Alleen kraken de wielen snel dus ik moet em regelmatig smeren. En bestel er meteen een parasol bij, want alleen de Joolz parasol past erop, dat is wel jammer. Hij klapt makkelijk in en de babybak en maxicosi zijn heel makkelijk erop en eraf te halen. Het is een stabiele wagen en rijdt ook goed in het bos. ben benieuwd wat je gaat doen! bar
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb er helaas al veel negatieve reacties over gelezen, allemaal over het onderstel. Over de verleende service zijn de meningen verdeeld... Hoop dat de ergste kinderziektes er nu bij het nieuwe model uit zijn gehaald. En ben op zoek naar positieve verhalen om mijn mening te ondersteunen Nog een dagje twijfelen, wil morgen een wagen gaan aanschaffen dus moet dan echt de knoop doorhakken (voelt nu een beetje als verliefd zijn op die foute jongen van school)
Ik kan er maar 1 ding over zeggen, GEWELDIG!!!! Wij gebruiken de Joolz Bloom (een vorig model dus) nu een jaar en we zijn er superblij mee. Wat betreft de slechte ervaringen, ik heb ze inderdaad ook gezien en gelezen voordat ik de aankoop deed maar ze wogen bij mij niet op tegen de voordelen van de wagen. De wagen is in de zomer helaas 1 keer stuk geweest, hij is thuis opgehaald en binnen een paar dagen ook alweer teruggebracht. Mijn ervaring met de service is dus ook meer dan goed! Misschien ook nog leuk om te lezen, onze oppas loopt achter verschillende (nieuwe) wagens, waaronder bugaboo, quinny, maar vind niets zo fijn lopen als de onze. Nou, ik hoop dat je overtuigd bent en dat je net zo veel plezier gaat hebben van de wagen als wij!
Ik heb ook een bloom (het eerste model) en ben zonder meer tevreden. Ik heb hem al sinds november 2007 en gebruik hem nog steeds (heb geen buggy). Ik heb wel een nieuw frame gekregen in de grote omruilactie en later is er 1 keer iets mee geweest. Toen kreeg ik bij babypark een ruilframe en werd alles netjes gemaakt. Ik vind hem nog steeds heel fijn, hij rijdt lekker, je kindje kan naar je toe kijken en van je af, de wagenbak is groot, het frame klapt klein in, je kunt de stang verstellen en je kindje zit hoog. Ben erg benieuwd wat je gaat doen. Wat is je tweede keus?
Toen wij een kinderwagen gingen uitzoeken hebben ze hem bij de Prenatal afgeraden. Ze zeiden we mogen het eigenlijk niet zeggen..., maar we hebben erg slechte ervaringen met de Joolz. Inderdaad dingen die al in andere reacties genoemd zijn. Het is inderdaad een erg mooie wagen, maar ja je zal maar net de pech hebben dat er om de haverklap wat stuk is.
Een vriendin van mij had hem begin dit jaar gekocht maar had er alleen maar ellende mee. Ze heeft hem weggedaan na vier maanden en drie reparaties en een Teutonia gekocht in Duitsland.
Ik blijf het een lastige vinden! Er zijn veel negatieve ervaringen, maar vaak plaats je dat ook eerder dan een positieve (niet alleen met kinderwagens, met alles...) en hoop beetje heel erg dat ze de kinderziektes er inmiddels uitgehaald hebben! We hebben als tweede optie de maxi cosi mura, volgens mij een zeer degelijke en stevige wagen dus dat is het probleem niet. Ben alleen verliefd... en de mura voelt een beetje als het lelijke vriendje van Gaan morgen naar de winkel en beide wagens nog maar is grondig testen en vragen naar de ervaringen van babypark. De knoop door hakken is lastig als je ergens niet 100% achter kan staan (joolz vanwege de negatieve ervaringen, Mura omdat ik hem niet heel mooi vindt, zwaar en eigenlijk de Joolz wil hebben) misschien dat mijn mannetje mijn hormonen een beetje kan sturen en de knoop doorhakt!
De service bij babypark is in elk geval prima, vind dat echt de beste babywinkel (ben niet zo weg van prenatal). Denk dat ze je daar wel goed advies kunnen geven. De day is ook al weer de 3e joolz dus ik denk idd dat daar de foutjes wel al uit zijn. En met alles kan wat mis gaan natuurlijk... Ben benieuwd waar je mee thuis komt
JA!!! Het is de nieuwe Joolz day geworden in het rood met zilver onderstel Ben er helemaal blij mee... er is een kans dat we er problemen mee krijgen maar dat heb je bij alle wagens (misschien iets minder ik weet het...) Het nieuwe model schijnt ergonomischer, schokbestendiger etc te zijn! Er stond ook nog het 2009 model in de uitverkoop, maar voor de zekerheid voor de nieuwe versie gekozen! Kunnen de wagen zelfs al over een week ophalen
Leuk zeg, wij hebben een zilveren joolz. Denk dat nu ze al 2 versies verder zijn dat het wel goed zit. En je kunt idd met alle wagens wel iets hebben. Binnen een week ophalen is ook lekker snel zeg!